Produktinformasjon
Forfattere: Tor Wallin Andreassen Markedsføring av tjenester: service som konkurransefortrinn Når omlag 80 prosent av bruttonasjonalproduktet kommer fra tjenesteytende virksomheter er det et stort behov for en bok som diskuterer ledelse av slike virksomheter. Boka ser på markedsføring som et samspill mellom kunder, organisasjon og teknologi - et perspektiv de fleste kjenner seg igjen i. Serviceledelse har befestet seg som den ledende servicen i Norge. Sentralt i boken er tanken om at bedrifter som gjennom sin merkevarestrategi tiltrekker seg de rette kundene som har ønsker og behov i overensstemmelse med bedriftens servicekonsept og serviceløfte, vil skape verdier for kundene. Når kundene opplever en verdi eller nytte ved å handle med bedriften, blir de tilfredse. Målet med boken blir dermed å gi leserne kunnskap om hvordan de kan skape verdier for kundene i sannhetens øyeblikk. Kun tjenesteytende virksomheter som har tilfredse kunder, vil overleve på sikt. Forlag: Gyldendal Norsk Forlag AS Utgave: 5 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 332 ISBN: 9788205352865 Vekt: 622 g Innbinding: Heftet Utgitt: 2006 Veil. pris: 539 Kategori: Salg og markedsføring
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 501,- den billigste prisen
for Andreassen Tor Wallin Serviceledelse blant
1 butikker hos Prisradar.
Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse
for å være
sikker på at du gjør det beste kjøpet.