Attitude Measurement

Attitude Measurement

The field of attitude research has long been recognised as one of the most important and influential within social psychology. But the ever-increasing popularity of survey research as a source of what the public thinks and feels about a wide range of issues has brought the subject into the popular arena, heightening the relev......
fra 8 235,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
The field of attitude research has long been recognised as one of the most important and influential within social psychology. But the ever-increasing popularity of survey research as a source of what the public thinks and feels about a wide range of issues has brought the subject into the popular arena, heightening the relevance of the theory and practice of attitude measurement. </p><p></p><p>Roger Jowell and Caroline Roberts, acknowledged leaders in this area of research, have combed the literature to bring together the most comprehensive collection available. The four volumes cover key advances since serious study of the subject began to appear (in the 1920s), with a selection of the articles and papers which present the key figures, the major steps forward in theory or practice and some of the most creative and ingenious methodological work in the social sciences. This set will provide a rich reference source that should appeal to academics and practitioners alike.</p><p>

Produktinformasjon

Oppdag kraften i Attitude Measurement

Er du på jakt etter et verktøy som kan hjelpe deg å navigere i den komplekse verdenen av menneskelig atferd og holdninger? Da er Attitude Measurement det perfekte valget for deg! Dette produktet er designet for forskere, studenter og fagfolk som ønsker å forstå hvordan folk tenker og føler om forskjellige emner, fra politikk til forbrukeratferd.

Hva gjør Attitude Measurement unikt?

Med Attitude Measurement får du tilgang til en omfattende samling av forskning og metoder som har påvirket og formet vårt syn på sosialpsykologi siden 1920-tallet. Her er noen funksjoner som skiller dette produktet fra mengden:

  • Omfattende referansemateriale: Består av utvalgte artikler og papirer fra ledende forskere innen feltet.
  • Innovative metoder: Utforsk banebrytende metodologisk arbeid og teoretiske fremskritt.
  • Tilgjengelig for alle: Enten du er akademiker eller praktiker, vil dette produktet gi deg verdifulle innblikk.

Utforming av holdningsundersøkelser

Enten du jobber med markedsundersøkelser eller sosial forskning, vil Attitude Measurement gi deg verktøyene du trenger for å utvikle effektive spørreskjema og undersøkelser som kan avsløre dype innsikter. Lær hvordan du designer spørsmålene dine for å få mest mulig relevant informasjon, og se hvordan datainnsamlingen kan transformere din forståelse av ulike emner.

Er dette produktet for deg?

Dersom du brenner for å forstå samfunnets dynamikk og ønsker å ta forskningen din til neste nivå, så er Attitude Measurement uunngåelig! Gjør deg klar til å sette forskningen din i førersetet med denne uvurderlige ressursen.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnAttitude Measurement
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 8 235,- den billigste prisen for Attitude Measurement blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
8 235,-
Gjennomsnittspris:
8 235,-
Høyeste pris:
8 235,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig