Vil du ta B2B-kundeopplevelsen til et nytt nivå? Med B2B Customer Engagement Strategy, får du de verktøyene og innsiktene du trenger for å mestre kunsten med kundesamhandling i bedriftsmarkedet. Dette er ikke bare en lærebok – det er en guide til å forstå og implementere en vellykket kundestrategi som kan transformere din virksomhet.
I dagens konkurransedyktige miljø står 60-70% av alle transaksjoner globalt som B2B. Det betyr at det er avgjørende å utvikle en solid strategi for å engasjere kunder. Men hvordan gjør man dette effektivt? La oss se på de essensielle komponentene:
Den omfattende boken er fylt med casestudier, diskusjonsspørsmål og forslag til videre lesning, noe som gjør den til en uvurderlig ressurs for både studenter og fagfolk. Enten du er en del av en B2B-bedrift eller en student som ønsker å fordype deg i kundeopplevelse, vil denne boken gi et solid fundament for å utvikle effektive strategier.
Med praktiske eksempler og metodiske tilnærminger, hjelper B2B Customer Engagement Strategy deg med å oversette teori til handling. Den egner seg ikke bare for masterkurser, men også for ledere og spesialister som ønsker å bygge og forbedre deres kundeopplevelseskapasitet.
Er du klar for å løfte din B2B-kundeopplevelse? La B2B Customer Engagement Strategy være din følgesvenn på reisen mot å skape enestående kundenærhet og engasjement. Grunnlaget for en vellykket forretningsstrategi venter på deg!
Produktnavn | B2B Customer Engagement Strategy An Introduction to Managing Customer Experience |
Merke | Other Brand |
Akkurat nå er 749,- den billigste prisen for B2B Customer Engagement Strategy An Introduction to Managing Customer Experience blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.