Marketing Theory

Marketing Theory

Marketing Theory introduces and explains the role of theory in marketing by uncovering its histories, disciplinary underpinnings, subfields, discourses and debates. From strategy and ethics to digital marketing and consumer behaviour, leading marketing experts shine a light on what can be a challenging perspective of marketin......
fra 799,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Marketing Theory</em></strong> introduces and explains the role of theory in marketing by uncovering its histories, disciplinary underpinnings, subfields, discourses and debates.  From strategy and ethics to digital marketing and consumer behaviour, leading marketing experts shine a light on what can be a challenging perspective of marketing. <br/> </p><p>In this new Third Edition there are up-to-date examples from global companies such as Pepsi, Amazon and H&M; entirely new chapters on Digital and Social Media Marketing, and Service-Dominant Logic (SD-L) and contributions from Global Specialists including Bob Lusch, Patrick Murphy and Susan Hart.<br/><br/> Ideal for Upper level undergraduate and postgraduate marketing students studying marketing theory, critical marketing, and the history of marketing modules.</p>
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Marketing Theory introduces and explains the role of theory in marketing by uncovering its histories, disciplinary underpinnings, subfields, discourses and debates. From strategy and ethics to digital marketing and consumer behaviour, leading marketing experts shine a light on what can be a challenging perspective of marketing. In this new Third Edition there are up-to-date examples from global companies such as Pepsi, Amazon and H&M; entirely new chapters on Digital and Social Media Marketing, and Service-Dominant Logic (SD-L) and contributions from Global Specialists including Bob Lusch, Patrick Murphy and Susan Hart.Ideal for Upper level undergraduate and postgraduate marketing students studying marketing theory, critical marketing, and the history of marketing modules.

Produktinformasjon

Utforsk Dypere med Marketing Theory

Marketing Theory gir en grundig innføring i viktige teorier innen markedsføring. Her avsløres historiene og de disiplinære fundamentene som former dagens markedsføringspraksis. Fra etikk og strategi til digital markedsføring og forbrukeratferd, får leseren en dypere forståelse av de ulike aspektene ved markedsføring.

Den Nyeste Utgaven

I den nyeste tredje utgaven finner du oppdaterte eksempler fra ledende globale selskaper som Pepsi, Amazon og H&M. Den inneholder også helt nye kapitler som tar for seg Digital og Sosiale Medier og Tjenestedominert Logikk (SD-L). I tillegg bidrar anerkjente fagspesialister som Bob Lusch, Patrick Murphy og Susan Hart med sin ekspertise.

Hvem Er Boken For?

  • Studenter på høyt nivå, både bachelor og master, som interesserer seg for markedsføringsteori
  • Personer som ønsker å lære om kritisk markedsføring
  • De som vil dykke ned i markedsføringens historie

Nøkkelfunksjoner

  • Omfattende dekning av markedsføringsteorier og debatter
  • Praktiske eksempler fra virkelige situasjoner
  • Oppdatert innhold som gjenspeiler de siste trendene i markedsføring

Er du klar for å ta steget inn i markedsføringens fascinerende verden? Med Marketing Theory i hånden kan du ikke bare forstå teoriene, men også bruke dem i praksis. Denne boken er ikke bare en lærebok, men en uunnværlig ressurs for enhver som tar markedsføring på alvor.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnBaker Michael J Marketing Theory
MerkeOther Brand
TypePapirbøker
Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
SjangerBusinesslitteratur, Økonomi og jus
FormatPaperback

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 799,- den billigste prisen for Marketing Theory blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
639,-
Gjennomsnittspris:
712,-
Høyeste pris:
799,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig