
The 12 Powers Of A Marketing Leader: How To Succeed By Building Customer And Company Value Av Thomas Barta, Patrick Barwise
Produktinformasjon
Oppdag styrkene i markedsføringsledelse med "The 12 Powers Of A Marketing Leader"
Er du klar til å ta steget opp som en markedsføringsleder? I The 12 Powers Of A Marketing Leader: How To Succeed By Building Customer And Company Value av Thomas Barta og Patrick Barwise, avdekkes de 12 essensielle egenskapene som skiller en god leder fra en fantastisk leder i en stadig mer digital og globalisert verden.
Hva betyr det å være en effektiv markedsføringsleder?
Autentisk markedsføringsledelse er ikke bare en handling; det handler om å skape verdi for både kunden og selskapet. Barta og Barwise har gjennomført en banebrytende studie med over 68,000 ledere, og her er hva de har funnet:
- MOBILISERE DIN SJEF: Lær hvordan du kan få innflytelse på toppnivå og justere markedsføringen slik at den passer med selskapets prioriteringer.
- MOBILISERE DINE KOLLEGER: Inspirasjon er nøkkelen! Motiver kollegene dine til å handle på ideene dine.
- MOBILISERE DITT TEAM: Bygg og utvikle et vinnerteam innen markedsføring.
- MOBILISERE DEG SELV: Fokuser på mål som gagner både kunden og selskapet.
En unik tilnærming til markedsføringsledelse
Det som gjør The 12 Powers Of A Marketing Leader unik, er at den ikke er en vanlig markedsføringsbok; snarere er den en ledelsesbok for markedsførere. Den bruker den nyeste forskningen for å vise hva som fungerer – og hva som ikke fungerer – i dagens markedsføringslandskap.
Bonusressurser for deg!
Kjøp også tilgang til et online selvvurderingsverktøy og andre verdifulle ressurser for markedsføringsledelse. Dette gir deg muligheten til å evaluere dine ferdigheter og forstå hva som virkelig gir resultater.
Konklusjon
Med The 12 Powers Of A Marketing Leader: How To Succeed By Building Customer And Company Value, vil du ikke bare bli en bedre leder – du vil også kunne stå sterkere i møte med de utfordringene som følger med moderne markedsføring. Har du lyst til å gå fra å bare lede til å inspirere? Da er denne boken for deg!
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produktnavn | Barta Thomas The 12 Powers of a Marketing Leader: How to Succeed by Building Customer and Company Value |
Merke | Other Brand |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 305,38 den billigste prisen for The 12 Powers Of A Marketing Leader: How To Succeed By Building Customer And Company Value Av Thomas Barta, Patrick Barwise blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.