
ny
Begynneropplæringen : fagdidaktikk for barnetrinnets matematikkundervisning Veldig pen bok / som ny
fra 160,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Begynneropplæringen : fagdidaktikk for barnetrinnets matematikkundervisning. Forfatteren viser hvordan barns uformelle språk og matematiske innsikt gir bakgrunn for å lære matematikk, og hvordan man får innsikt i barns tallbegrepsutvikling og algoritmelæring. Gjennom språklig mangfold der barn snakker, leker, tegner og skriver matematikk, blir matematikk et kreativt samarbeidsfag for lærere og elever. Teksten er bygget opp ved hjelp av eksempler fra praksis. Den didaktiske teorien som utvikles, er knyttet opp mot Vygotskys språkteoretiske tenkning. Boken er en bearbeidelse og utvidelse av tidligere utgave. Har litteraturliste. Forfattere: Marit Johnsen- Høines Utgave: 2 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 213 ISBN: 9788290898149 Vekt: 970 g Forla Caspar Forlag A/S Innbindin Innbundet Utgitt: 2006 Veil. pris: 325 kr Kategori: Pedagogikk
Topplisten: Other Brand Pedagogikk og psykologi
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Begynneropplæringen : fagdidaktikk for barnetrinnets matematikkundervisning Veldig pen bok / som ny |
Merke | Other Brand |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 160,- den billigste prisen for Begynneropplæringen : fagdidaktikk for barnetrinnets matematikkundervisning Veldig pen bok / som ny blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Introduksjon til kognitiv pedagogikkPhilosophy of Psychology: Contemporary ReadingsThe Animal and the Thinker Instinct Reason and the Dance of Our Divided SelvesDidaktiken after Vygotskij
Före Bornholmsmodellen 150 bildkortBe Who You Want Unlocking the Science of Personality ChangeCulture and PsychologyHow to Babysit a Grandma
Synchronicity An Acausal Connecting Principle. From Vol. 8. of the Collected Works of C. G. JungSelf PsychologyEnhancing Teaching Practice in Higher EducationRethinking Teacher Professional Development Designing and Researching How Teachers Learn