Produktinformasjon
Forfattere: Harald Biong, Erik B. Nes, Jon Bingen Sande Denne boken bygger på internasjonal forskning, men tar utgangspunkt i norske forhold. Den tar for seg de spesielle utfordringene markedsførere står ovenfor når det er andre organisasjoner som er kjøpere av produkter og tjenester. Sammenlignet med tradisjonell markedsføring stiller B2B-markedsføring blant annet spesielle krav til markedsstrategi og hvordan man håndterer de organisatoriske prosessene som foregår hos og mellom kunden og leverandøren. Denne 4. utgaven er fullstendig revidert og oppdatert. I tillegg inneholder den to nye kapitler som handler om verdiskaping, verdikapring og problemløsing i B2B-relasjoner. Boken er skrevet for studenter som tar kurs som innenfor salg, markedsføring og relasjoner mellom bedrifter. Den er også meget godt egnet for ledere, markedsførere og selgere som har bedrifter og offentlig virksomheter som sine kunder eller leverandører. Boken er bygget opp slik at den både er egnet som introduksjonsbok, samtidig som den går i dybden i de mest sentrale temaene og dermed også er velegnet for viderekommende. Forlag: Universitetsforlaget AS Utgave: 4 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 496 ISBN: 9788215026534 Vekt: 920 g Innbinding: Heftet Utgitt: 2016 Veil. pris: 629 Kategori: Salg og markedsføring
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 585,- den billigste prisen
for Biong Harald Markedsføring på Bedriftsmarkedet blant
2 butikker hos Prisradar.
Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse
for å være
sikker på at du gjør det beste kjøpet.