Markedsspråket Av Elling Aarflot, Kim Bjørnqvist, Magne Johannessen

Markedsspråket Av Elling Aarflot, Kim Bjørnqvist, Magne Johannessen

Helt siden de første avisene og magasinene kom på markedet har reklametekstforfatteren vært sentral i å skape merverdi for produkter og merkevarer. I takt med samfunnsendringene har tekstforfatterens rolle, uttrykksform og publiseringskanaler fornyet seg, men sentralt står fortsatt tegnet, ordet og språket.Markedsspråket er e......
fra 569,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Hvordan lager og skriver du god markedskommunikasjon?<br/>Helt siden de første avisene og magasinene kom på markedet har reklametekstforfatteren vært sentral i å skape merverdi for produkter og merkevarer. I takt med samfunnsendringene har tekstforfatterens rolle, uttrykksform og publiseringskanaler fornyet seg, men sentralt står fortsatt tegnet, ordet og språket.<br/><em>Markedsspråket </em>er en bok for tekstforfattere og studenter innen kreativ markedskommunikasjon. Den er også anbefalt for konsulenter, rådgivere og markedssjefer som ønsker å lære mer om kommunikasjonsaspektene ved markedsføringsfaget. Boken har et sosialkonstruksjonistisk perspektiv, og tar for seg temaer som kommunikasjon, merkevarebygging og posisjonering, kreativitet, idéutvikling, reklametesting, kritikk og motgang. Den inneholder i tillegg tips for en rekke praktiske områder innen markedskommunikasjon, som forbrukerinnsikt, kundeløfter, reklamefilm og reklameproduksjon for nye medier og kanaler, og en rekke eksempler og caser fra reklamepraksis.<br/><em>Markedsspråket </em>er skrevet av Kim Bjørnqvist, Magne Johannessen og Elling Aarflot. Forfatterne har erfaring fra norsk og internasjonal reklamebransje, og alle har tilknytning til Høyskolen Kristiania.<br/><a>Podcast </a><br/><a>Innlegg i Journalen ved OsloMet 27. nov. 2018</a><br/> <iframe></iframe>
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Helt siden de første avisene og magasinene kom på markedet har reklametekstforfatteren vært sentral i å skape merverdi for produkter og merkevarer. I takt med samfunnsendringene har tekstforfatterens rolle, uttrykksform og publiseringskanaler fornyet seg, men sentralt står fortsatt tegnet, ordet og språket.Markedsspråket er en bok for tekstforfattere og studenter innen kreativ markedskommunikasjon. Den er også anbefalt for konsulenter, rådgivere og markedssjefer som ønsker å lære mer om kommunikasjonsaspektene ved markedsføringsfaget. Boken har et sosialkonstruksjonistisk perspektiv, og tar for seg temaer som kommunikasjon, merkevarebygging og posisjonering, kreativitet, idéutvikling, reklametesting, kritikk og motgang. Den inneholder i tillegg tips for en rekke praktiske områder innen markedskommunikasjon, som forbrukerinnsikt, kundeløfter, reklamefilm og reklameproduksjon for nye medier og kanaler, og en rekke eksempler og caser fra reklamepraksis.Markedsspråket er skrevet av Kim Bjørnqvist, Magne Johannessen og Elling Aarflot. Forfatterne har erfaring fra norsk og internasjonal reklamebransje, og alle har tilknytning til Høyskolen Kristiania.Podcast Innlegg i Journalen ved OsloMet 27. nov. 2018 

Produktinformasjon

Oppdag Markedsspråket Av Elling Aarflot, Kim Bjørnqvist, Magne Johannessen

Markedsspråket er en uunnværlig bok for alle som ønsker å mestre kunsten å skrive effektiv markedskommunikasjon. Utgitt av Gyldendal Norsk Forlag AS, gir boken et unikt innblikk i hvordan du kan skape merverdi for produkter og merkevarer gjennom ord og språk.

Hva kan du forvente av Markedsspråket?

  • Forfattere med erfaring: Kim Bjørnqvist, Magne Johannessen og Elling Aarflot har samlet sin omfattende erfaring fra norsk og internasjonal reklamebransje.
  • Omfattende innhold: Med 420 sider med dybdegående informasjon, er boken perfekt for tekstforfattere, studenter og alle yrkesaktive innen kommunikasjon.
  • Kreativ tilnærming: Boken inneholder tips og triks innen områdene kommunikasjon, merkevarebygging, kreativitet og idéutvikling.
  • Sosialkonstruksjonistisk perspektiv: Få innsikt i hvordan samfunnsendringer påvirker tekstforfatterens rolle, uttrykksformer og publiseringskanaler.
  • Praktiske verktøy: Lær om forbrukerinnsikt, reklameproduksjon for nye medier, kundeløfter og reklametesting.

En essensiell ressurs for markedsførere

Er du leder i en markedssjefer-rolle, konsulent eller rådgiver? Markedsspråket Av Elling Aarflot, Kim Bjørnqvist, Magne Johannessen anbefales på det sterkeste! Denne boken utstyrer deg med kunnskap og verktøyene du trenger for å navigere i den stadig utviklende verden av markedsføring.

Spesifikasjoner

  • Sidetall: 420
  • Språk: Norsk (Bokmål)
  • ISBN: 9788205500587
  • Vekt: 933 g
  • Innbinding: Heftet
  • Utgivelsesår: 2018
  • Veil. pris: 629 NOK

Enten du ønsker å forbedre dine skriveferdigheter, lære mer om markedskommunikasjon eller bare er nysgjerrig på hvordan ord kan utgjøre en forskjell i reklameverdenen, er Markedsspråket boken for deg. Gi deg selv muligheten til å bli en mester i markedsføring med denne praktiske og informative guide!

Spesifikasjon

Generelt
Sett
Nei

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 569,- den billigste prisen for Markedsspråket Av Elling Aarflot, Kim Bjørnqvist, Magne Johannessen blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
503,-
Gjennomsnittspris:
528,-
Høyeste pris:
557,-
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig