Produktinformasjon
Forfattere: Kim Bjørnqvist, Magne Johannessen, Elling Aarflot Hvordan lager og skriver du god markedskommunikasjon? Helt siden de første avisene og magasinene kom på markedet har reklametekstforfatteren vært sentral i å skape merverdi for produkter og merkevarer. I takt med samfunnsendringene har tekstforfatterens rolle, uttrykksform og publiseringskanaler fornyet seg, men sentralt står fortsatt tegnet, ordet og språket. Markedsspråket er en bok for tekstforfattere og studenter innen kreativ markedskommunikasjon. Den er også anbefalt for konsulenter, rådgivere og markedssjefer som ønsker å lære mer om kommunikasjonsaspektene ved markedsføringsfaget. Boken har et sosialkonstruksjonistisk perspektiv, og tar for seg temaer som kommunikasjon, merkevarebygging og posisjonering, kreativitet, idéutvikling, reklametesting, kritikk og motgang. Den inneholder i tillegg tips for en rekke praktiske områder innen markedskommunikasjon, som forbrukerinnsikt, kundeløfter, reklamefilm og reklameproduksjon for nye medier og kanaler, og en rekke eksempler og caser fra reklamepraksis. Markedsspråket er skrevet av Kim Bjørnqvist, Magne Johannessen og Elling Aarflot. Forfatterne har erfaring fra norsk og internasjonal reklamebransje, og alle har tilknytning til Høyskolen Kristiania. Podcast Innlegg i Journalen ved OsloMet 27. nov. 2018 Forlag: Gyldendal Norsk Forlag AS Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 420 ISBN: 9788205500587 Vekt: 933 g Innbinding: Heftet Utgitt: 2018 Veil. pris: 629 Kategori: Salg og markedsføring, Media-, underholdnings-, informasjons og kommunikasjonsnæringer
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 585,- den billigste prisen
for Bjørnqvist Kim Markedsspråket blant
2 butikker hos Prisradar.
Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse
for å være
sikker på at du gjør det beste kjøpet.