
Merkevarebygging For Administrerende Direktører Av Jan Blichfeldt
Boken er ment for ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Den gir en helhetsforståelse som raskt setter lederen i stand til å skille luftige vyer fra reelle argumenter innenfor et fag preget av mye lettbenthet....
fra 160,-
Tilgjengelig i 3 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Produktinformasjon
Merkevarebygging for administrerende direktører: hvorfor mentale markedsandeler er nøkkelen til varig lønnsomhet. Boken er ment for ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Den gir en helhetsforståelse som raskt setter lederen i stand til å skille luftige vyer fra reelle argumenter innenfor et fag preget av mye lettbenthet. Forfattere: Jan Blichfeldt Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 104 ISBN: 9788279351368 Vekt: 610 g Forla Abstrakt Innbindin Innbundet Utgitt: 2003 Veil. pris: 367 kr
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Blichfeldt Jan Merkevarebygging for administrerende direktører |
Merke | Other Brand |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 160,- den billigste prisen for Merkevarebygging For Administrerende Direktører Av Jan Blichfeldt blant 3 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Peter Drucker and ManagementInnovating From WithinWhy Care?Practical Digital Marketing and AI Psychology
Beyond Symbolic Diversity Equity and InclusionEssentials of Healthcare Strategy and Performance ManagementOperational Excellence in Your OrganizationThe New Lean
Vanishing Contract LawData-Driven Innovation in the Creative IndustriesInternational Case Studies in Innovation and Entrepreneurship in TourismCustomer Experience in Fashion Retailing