
Merkevarebygging For Administrerende Direktører Av Jan Blichfeldt
Boken er ment for ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Den gir en helhetsforståelse som raskt setter lederen i stand til å skille luftige vyer fra reelle argumenter innenfor et fag preget av mye lettbenthet....
fra 160,-
Tilgjengelig i 3 butikker
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Frakt og levering
Produktinformasjon
Merkevarebygging for administrerende direktører: hvorfor mentale markedsandeler er nøkkelen til varig lønnsomhet. Boken er ment for ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Den gir en helhetsforståelse som raskt setter lederen i stand til å skille luftige vyer fra reelle argumenter innenfor et fag preget av mye lettbenthet. Forfattere: Jan Blichfeldt Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 104 ISBN: 9788279351368 Vekt: 610 g Forla Abstrakt Innbindin Innbundet Utgitt: 2003 Veil. pris: 367 kr
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
| Produktnavn | Blichfeldt Jan Merkevarebygging for administrerende direktører |
| Merke | Other Brand |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 160,- den billigste prisen for Merkevarebygging For Administrerende Direktører Av Jan Blichfeldt blant 3 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies University EditionBærekraft i arbeidslivetBreaking Chains Building Futures Pathways to Redemption Education and ExcellenceSynergy and Sparks Unlock Excellence through Communication Collaboration and Influence
Becoming a Reflective PractitionerLead Every Day Three Essential Disciplines to Unleash the Passion and Performance of Everyone Around YouNEC3 and NEC4 ComparedFrom Drift to Drive A High Achiever's Guide To Breaking The Chains Of Complacency









