
Merkevarebygging For Administrerende Direktører Av Jan Blichfeldt
Boken er ment for ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Den gir en helhetsforståelse som raskt setter lederen i stand til å skille luftige vyer fra reelle argumenter innenfor et fag preget av mye lettbenthet....
fra 160,-
Tilgjengelig i 3 butikker
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Frakt og levering
Produktinformasjon
Merkevarebygging for administrerende direktører: hvorfor mentale markedsandeler er nøkkelen til varig lønnsomhet. Boken er ment for ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Den gir en helhetsforståelse som raskt setter lederen i stand til å skille luftige vyer fra reelle argumenter innenfor et fag preget av mye lettbenthet. Forfattere: Jan Blichfeldt Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 104 ISBN: 9788279351368 Vekt: 610 g Forla Abstrakt Innbindin Innbundet Utgitt: 2003 Veil. pris: 367 kr
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
| Produktnavn | Blichfeldt Jan Merkevarebygging for administrerende direktører |
| Merke | Other Brand |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 160,- den billigste prisen for Merkevarebygging For Administrerende Direktører Av Jan Blichfeldt blant 3 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
The Adaptive LeaderThe Book of MoneyLead ExponentiallyScheduling in Supply Chains Using Mixed Integer Programming
Managing and Leading People through Organizational ChangeCulture MattersAAT Principles of CostingPrinciples of Economics: 2024 Release ISE
Ledende eller særlig uavhengig stillingBrilliant AccountingMastering Hidden Costs and Socio economic PerformanceDear England











