Feedback In Higher And Professional Education

Feedback In Higher And Professional Education

Learners complain that they do not get enough feedback, and educators resent that although they put considerable time into generating feedback, students take little notice of it. Both parties agree that it is very important. Feedback in Higher and Professional Education&......
fra 469,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>Learners complain that they do not get enough feedback, and educators resent that although they put considerable time into generating feedback, students take little notice of it. Both parties agree that it is very important. </P><P></P><I><P>Feedback in Higher and Professional Education</I> explores what needs to be done to make feedback more effective. It examines the problem of feedback and suggests that there is a lack of clarity and shared meaning about what it is and what constitutes doing it well. It argues that new ways of thinking about feedback are needed. </P><P>There has been considerable development in research on feedback in recent years, but surprisingly little awareness of what needs to be done to improve it and good ideas are not translated into action. The book provides a multi-disciplinary and international account of the role of feedback in higher and professional education. It challenges three conventional assumptions about feedback in learnin</P><UL><UL><P><LI

Produktinformasjon

Introduksjon til 'Feedback In Higher And Professional Education'

Feedback In Higher And Professional Education er en uunngåelig lesning for alle som ønsker å forbedre læringsopplevelsen i høyere utdanning og profesjonell utvikling. Denne boken tar for seg hvordan vi kan gjøre tilbakemelding mer effektiv, med fokus på det som ofte blir oversett: kommunikasjonen mellom lærer og student.

Hvorfor er tilbakemelding viktig?

sentral rolle i utdanningsprosessen. Studenter klager på manglende tilbakemelding, mens lærere opplever frustrasjon når studentene ikke reagerer på det de gir. 'Feedback In Higher And Professional Education' avdekker hvorfor dette er et problem og hvordan vi kan løse det.

Tre utfordringer med tilbakemelding

  • Enveiskommunikasjon: Tilbakemelding ses ofte som en passiv prosess der læreren gir informasjon til studenten, uten aktiv deltakelse fra studentens side.
  • Fullført ved informasjon: Mange tror tilbakemeldingens jobb er over når informasjon er formidlet, men det er mye mer som må gjøres.
  • Generell tilnærming: Det finnes ikke en 'én størrelse passer alle'-modell når det gjelder tilbakemelding; hver student og læringssituasjon er unik.

Ny tilnærming til tilbakemelding

'Feedback In Higher And Professional Education' argumenterer for at studenter må engasjere seg aktivt i prosessen med å søke, generere og bruke tilbakemelding. Det er på tide at vi ser tilbakemelding ikke bare som noe de får, men som noe de aktivt deltar i!

Internasjonal perspektiv og tverrfaglig tilnærming

tverrfaglig og internasjonalt perspektiv som belyser rollen til tilbakemelding i høyere utdanning. Det er en samling av forskningsbaserte ideer og strategier som tar sikte på å forandre måten vi tenker om tilbakemelding på.

Oppdag løsninger for bedre tilbakemelding

'Feedback In Higher And Professional Education' en uvurderlig ressurs for deg. Dette er ikke bare en bok—det er en guide mot mer meningsfulle og produktive læringsopplevelser!

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
SjangerPsykologi og pedagogikk
FormatPaperback
Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 469,- den billigste prisen for Feedback In Higher And Professional Education blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
469,-
Gjennomsnittspris:
469,-
Høyeste pris:
469,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig