
Dramapedagogisk Historie Og Teori Av Nils Braanaas
Boka gir et bilde av forholdet mellom skole og teater - først og fremst i moderne tid, men også gjennom historiske tilbakeblikk. Her er fyldige analyser av viktige verker og retninger innenfor dramafaget. Boka har egne kapitler om dans, dukketeater/figurteater og forholdet til terapi og funksjonshemmete. De siste kapitlene ta......
fra 210,-
Tilgjengelig i 3 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Produktinformasjon
Dramapedagogisk historie og teori. Boka gir et bilde av forholdet mellom skole og teater - først og fremst i moderne tid, men også gjennom historiske tilbakeblikk. Her er fyldige analyser av viktige verker og retninger innenfor dramafaget. Boka har egne kapitler om dans, dukketeater/figurteater og forholdet til terapi og funksjonshemmete. De siste kapitlene tar opp den aktuelle debatten i faget og følger nye utviklinger inn i vårt eget århundre. Boka fungerer som en innføring, og gir en oversikt over dramafaglige tradisjoner og utviklinger. Forfattere: Nils Braanaas Utgave: 5 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 398 ISBN: 9788251922661 Vekt: 742 g Forla Vigmostad & Bjørke AS Innbindin Heftet Utgitt: 2008 Veil. pris: 599 kr Kategori: Språk og estetiske fag For flere fagbøker og lærebøker trykk her
Topplisten: Tapir Akademisk Forlag Pedagogikk og psykologi
Spesifikasjon
Spesifikasjoner
Språk | Norsk |
Generelt
Sett | Nei |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 210,- den billigste prisen for Dramapedagogisk Historie Og Teori Av Nils Braanaas blant 3 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Engaged Decision MakingSupporting Children and Young People Through Loss and TraumaPsychoanalysis as Radical HospitalityA Psychoanalytic Reflection on Narcissistic Parenthood and its Ramifications
Linking Theory with Practice in the ClassroomTrauma and Pain Without a SubjectA Patient¿s Workbook for Functional Neurological DisorderTeaching Protective Behaviours to Young Children