Produktinformasjon
Brand 1.0 er et helt nytt læreverk for markedsføring og ledelse 1.<br/><br/>Læreverket som består av læreboka Brand 1.0 og en nettressurs som er del av den tverrfaglige Økonomiportalen, legger vekt på en praktisk tilnærming til faget gjennom presentasjon av modeller, varierte oppgaver og verktøy til hjelp for elevene i arbeidet med faget.<br/><br/>Læreboka Brand 1.0 har et visuelt uttrykk med figurer som illustrerer teorien.<br/><br/>Bokas innhold:<br/><br/>DEL 1 MARKEDSFØRING<br/><br/>Kapittel 1 Markedsføreren<br/>Kapittel 2 Markedsføring og ledelse<br/><br/>Kapittel 3 Markeds- og samfunnsutvikling (markedsføring i et utviklingsperspektiv, bærekraft, digitalisering, etikk og regelverk)<br/><br/>DEL 2 FORBRUKERATFERD<br/><br/>Kapittel 4 Forbrukeren<br/><br/>Kapittel 5 Atferd<br/><br/>DEL 3 MARKEDSPLANEN<br/><br/>Kapittel 6 Forretningsidé<br/>Kapittel 7 Situasjonsanalyse<br/>Kapittel 8 Markedsundersøkelser<br/>Kapittel 9 Målgruppe<br/>Kapittel 10 Markedsmål<br/>Kapittel 11-15 Markedsstrategi<br/><br/>Kapittel 16 Markedsmiks
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 919,- den billigste prisen
for Brand 1.0 av Siri Løvaas, Arne Rusten Syltevig, Ruth-Wenche Hebnes Vinje blant
1 butikker hos Prisradar.
Sjekk også vår topp 5-rangering av beste ungdomsskole/videregående
for å være
sikker på at du gjør det beste kjøpet.