Brand Management In A Co-Creation Perspective Av Heidi Hansen

Brand Management In A Co-Creation Perspective Av Heidi Hansen

This book articulates a new theoretical approach to branding, labelled the Communication as Constitutive of Brands (CCB) approach. This approach combines understandings from the CCO (Communication as Constitutive of Organization) perspective with the branding literature. The author outlines the evo......
fra 479,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>This book articulates a new theoretical approach to branding, labelled the Communication as Constitutive of Brands (CCB) approach. This approach combines understandings from the CCO (Communication as Constitutive of Organization) perspective with the branding literature. </P><P>The author outlines the evolution of corporate branding theory that has developed from an identity approach rooted in signalling theory to an understanding of brands as co-created by multiple stakeholders. She then develops and elaborates the latter approach by formulating and explicating the CCB approach, within which a brand is conceptualized as a discursive brand space grounded in a performative and interactional ontology. Brand discourses are produced in a number of conversational spaces inhabited by both human and non-human actors. Seeing that non-human actors have agency, hybrid agency and ventriloquism are key notions in the CCB approach, and the role of the brand manager is to function as a practical

Produktinformasjon

Utforsk 'Brand Management In A Co-Creation Perspective' av Heidi Hansen

Velkommen til en ny verden innen merkevareledelse! Boken 'Brand Management In A Co-Creation Perspective' av Heidi Hansen gir leserne en banebrytende innsikt i hvordan merkevarer skapes og utvikles i samarbeid med forskjellige aktører. Denne teorien, kjent som Communication as Constitutive of Brands (CCB), tar for seg hvordan kommunikasjon former og konstruerer merkevarer i ulike sammenhenger.

Hvorfor Velge Denne Boken?

  • Nyskapende Perspektiv: Dyk ned i CCB-tilnærmingen som kombinerer tradisjonell merkevarelitteratur med moderne forståelser fra kommunikasjonsteorien.
  • Forstå Merkevareprosessene: Hansen utforsker hvordan merkevarer utvikles gjennom samhandling mellom både menneskelige og ikke-menneskelige aktører.
  • Dypdykk i Teori: Boken presenterer mer enn bare teori; den gir praktiske verktøy og eksempler på hvordan merkevarer kan bygges sammen.

Hva Du Kan Forventet Fra Denne Boken

- Utvikling av forståelse for merkevareidentitet fra et samspillsperspektiv.

- En detaljert analyse av interaksjonelle ontologier når det gjelder merkevarer.

- Bli kjent med konsepter som hybrid agentur og ventriloquisme i merkevareledelse.

Uansett om du er student, fagperson eller bare nysgjerrig på merkevarebygging, vil 'Brand Management In A Co-Creation Perspective' være et uvurderlig verktøy for å forstå og implementere moderne merkevarestrategier. I en verden der samarbeid og kommunikasjon er mer essensielt enn noen gang, gir denne boken deg innsikten du trenger for å navigere i den komplekse merkevarelandskapet.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnBrand Management in a Co-Creation Perspective av Heidi Hansen
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 479,- den billigste prisen for Brand Management In A Co-Creation Perspective Av Heidi Hansen blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
479,-
Gjennomsnittspris:
479,-
Høyeste pris:
479,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig