Teaching English In Norwegian Classrooms

Teaching English In Norwegian Classrooms

Hvordan foregår undervisningen i engelskfaget på ungdomstrinnet og i videregående skole, i innføringsklasser og yrkesfaglige klasser? Denne boken presenterer ny forskning om hva lærerne gjør i engelsktimene, hvordan elevene oppfatter engelskundervisningen, og hva som motiverer dem. Forfatterne presenterer hva som kjennetegner......
fra 260,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Hvordan foregår undervisningen i engelskfaget på ungdomstrinnet og i videregående skole, i innføringsklasser og yrkesfaglige klasser? <br><br>Denne boken presenterer ny forskning om hva lærerne gjør i engelsktimene, hvordan elevene oppfatter engelskundervisningen, og hva som motiverer dem. Forfatterne presenterer hva som kjennetegner god engelskundervisning knyttet til språklæring, kommunikasjon og møter med engelskspråklige tekster. Boken handler om hva elevene bruker engelsk til i og utenfor skolen, og hvordan det påvirker det nye engelskfaget. <br><br>Gjennom teori og forskningsbaserte eksempler viser forfatterne hva som er vanlige undervisningsformer i dagens engelskfag, og hvordan skolen kan legge til rette for at alle elever utvikler engelskkompetansen sin i et samfunn hvor språk blir stadig viktigere. <br><br>Boken er viktig lesning både for lærere, lærerutdannere og lærerstudenter, og alle som jobber med å utvikle engelskfaget i skolen.<br><br>Lisbeth M. Brevik og Ulrikke Rindal er begge ansatt ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo som førsteamanuenser i engelskdidaktikk. De har både sammen og hver for seg publisert en rekke artikler og bøker. En av deres nyeste utgivelser er English didactics in Norway - 30 years of doctoral research (2019).
Teaching English in Norwegian classrooms
Teaching English in Norwegian classrooms
Siste kjente pris:
260,-
Frakt og levering
Beskrivelse
Teaching English in Norwegian classrooms. Hvordan foregår undervisningen i engelskfaget på ungdomstrinnet og i videregående skole, i innføringsklasser og yrkesfaglige klasser? Denne boken presenterer ny forskning om hva lærerne gjør i engelsktimene, hvordan elevene oppfatter engelskundervisningen, og hva som motiverer dem. Forfatterne presenterer hva som kjennetegner god engelskundervisning knyttet til språklæring, kommunikasjon og møter med engelskspråklige tekster. Boken handler om hva elevene bruker engelsk til i og utenfor skolen, og hvordan det påvirker det nye engelskfaget. Gjennom teori og forskningsbaserte eksempler viser forfatterne hva som er vanlige undervisningsformer i dagens engelskfag, og hvordan skolen kan legge til rette for at alle elever utvikler engelskkompetansen sin i et samfunn hvor språk blir stadig viktigere. Boken er viktig lesning både for lærere, lærerutdannere og lærerstudenter, og alle som jobber med å utvikle engelskfaget i skolen. Lisbeth M. Brevik og Ulrikke Rindal er begge ansatt ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo som førsteamanuenser i engelskdidaktikk. De har både sammen og hver for seg publisert en rekke artikler og bøker. En av deres nyeste utgivelser er "English didactics in Norway - 30 years of doctoral research" (2019). Forfattere: Utgave: 1 utg. Språk: Engelsk Sidetall: 243 ISBN: 9788215032283 Vekt: 409 g Forla Universitetsforlaget AS Innbindin Heftet Utgitt: 2020 Veil. pris: 409 kr Kategori: Språk og estetiske fag

Produktinformasjon

Oppdag "Teaching English In Norwegian Classrooms"

Teaching English In Norwegian Classrooms er mer enn bare en bok - det er en dypdykk i hvordan engelskundervisning foregår på ungdomstrinnet og i videregående skole i Norge. Med fokus på innføringsklasser og yrkesfaglige programmer, gir denne boka deg et klart bilde av hva som virkelig skjer i english-fagene i norske klasserom.

Hva kan du forvente?

  • Ny forskning: Forfatterne, Lisbeth M. Brevik og Ulrikke Rindal, presenterer ferske funn om læreres undervisningsmetoder og elevenes opplevelser med engelsk.
  • Motivasjon i klasserommet: Lær hvordan elevenes motivasjon påvirker læring og språkutvikling - en nødvendighet i dagens flerspråklige samfunn!
  • Praktiske eksempler: Å få innsikt i vanlige undervisningsformer gir deg verktøyene du trenger for å tilpasse undervisningen.

Hvorfor er dette viktig for lærere?

Denne boka er essensiell for lærere, lærerutdannere og lærerstudenter som ønsker å forbedre norskspråklig undervisning. Gjennom en kombinasjon av teori og forskningsbaserte eksempler, lærer du hvordan skolen kan legge til rette for at alle elever utvikler sin engelskkompetanse. Et verktøy for fremtidens undervisning - det er nettopp det Teaching English In Norwegian Classrooms representerer.

Detaljer om produktet

  • Utgave: 1 utg.
  • Språk: Engelsk
  • Sidetall: 243
  • ISBN: 9788215032283
  • Vekt: 409 g
  • Innbinding: Heftet
  • Utgitt: 2020
  • Veil. pris: 409 kr
  • Kategori: Undervisning i et spesifikt fag, Læremidler: fremmed- eller andrespråk

Er du klar til å ta engelskfaget til nye høyder? Med "Teaching English In Norwegian Classrooms" kan du være trygg på at du får en bok som vil styrke både deg som lærer og elevene i klasserommet! La denne boken bli en del av undervisningens framtid i Norge.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnBrevik Lisbeth M. Teaching English in Norwegian classrooms
MerkeOther Brand
TypePapirbøker
Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
FormatPaperback
SjangerPsykologi & Pedagogikk
ForfatterBrevik, Lisbeth M.
ForlagUniversitetsforlaget

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 260,- den billigste prisen for Teaching English In Norwegian Classrooms blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
260,-
Gjennomsnittspris:
260,-
Høyeste pris:
260,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Ikke tilgjengelig