Case Study Research in the Digital Age er en dyptgående utforskning av casestudie-metoden, tilpasset den moderne digitale virkeligheten. Denne boken gir deg verktøyene du trenger for å navigere i komplekse temaer som sosiale medier, algoritmer, digitale nettverk og kunstig intelligens.
Å forstå casestudieforskning har aldri vært viktigere, spesielt i en tid hvor teknologi former samfunn og kultur. Her er noen grunner til at Case Study Research in the Digital Age bør være på hyllen din:
Ved å tilpasse og anvende teorier fra casestudieforskning på digitale fenomen, argumenterer Case Study Research in the Digital Age for en viktig endring i analyseenheten—det vil si fokus på entiteter. Dette perspektivet gir en fresk tilnærming til studier av online diskusjoner, sosiale mediefellesskap og AI-bruk.
Med praktiske råd om forskingsdesign, datainnsamling og etiske hensyn, gir denne boken et solid fundament for både nye og erfarne forskere. Sikre deg et fortrinn i det akademiske landskapet med Case Study Research in the Digital Age.
Uansett om du er student, akademiker eller bare nysgjerrig, har Case Study Research in the Digital Age noe å tilby. Ta steget inn i den digitale tidsalder med verktøyene og innsiktene denne boken gir—det er en investering i din fremtid som forsker!
Produktnavn | Case Study Research in the Digital Age |
Merke | Other Brand |
Akkurat nå er 637.88,- den billigste prisen for Case Study Research in the Digital Age blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.