Chief Customer Officer 2.0 Av Jeanne Bliss

Chief Customer Officer 2.0 Av Jeanne Bliss

A Customer Experience Roadmap to Transform Your Business and Culture Chief Customer Officer 2. 0 will give you a proven framework that has launched and advanced the customer experience transformation in businesses in every vertical around the world. And it will take years off your learning curve....
fra 287,88
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<p><b>A Customer Experience Roadmap to Transform Your Business and Culture</b></p><p>Chief Customer Officer 2.0 will give you a proven framework that has launched and advanced the customer experience transformation in businesses in every vertical around the world.</p><p>And it will take years off your learning curve.</p><p>Written by Jeanne Bliss, worldwide authority on customer experience, and preeminent thought leader on the role of the Customer Leadership Executive (such as Chief Customer Officer, Vice President of Customer Experience, etc.) this book follows the five-competency model she uses to coach the C-Suite and Chief Customer Officers. </p><p>1. Manage and Honor Customers as Assets</p><p>2. Align Around Experience</p><p>3. Build a Customer Listening Path</p><p>4. Proactive Experience Reliability and Innovation</p><p>5. One Company Accountability, Leadership & Decision Making</p><p>Chief Customer Officer 2.0 will get you into action quickly with a united leadership team, and w
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
A Customer Experience Roadmap to Transform Your Business and Culture Chief Customer Officer 2. 0 will give you a proven framework that has launched and advanced the customer experience transformation in businesses in every vertical around the world. And it will take years off your learning curve.

Produktinformasjon

Transformér Denne Bedriften med Chief Customer Officer 2.0 Av Jeanne Bliss

Er du klar til å løfte kundereisen din til nye høyder? Chief Customer Officer 2.0 av Jeanne Bliss er din ultimate guide for å gjøre nettopp det! Denne boka gir et bevist rammeverk for å transformere kundeopplevelsen i bedrifter på tvers av ulike bransjer globalt. Med praktiske verktøy og strategier, kan du forkorte læringskurven og oppnå resultater raskt.

Hva Du Vil Lære Fra Chief Customer Officer 2.0

Gjennom Chief Customer Officer 2.0 får du innblikk i et fem-kompetansemodell, som Bliss bruker for å coache ledere i næringslivet. Her er de fem nøkkelaspektene som vil forme en kundesentrert kultur:

  • Forvalte og hedre kunder som eiendeler
  • Samle teamet rundt opplevelsen
  • Bygge en struktur for kundelyd
  • Proaktiv pålitelighet og innovasjon i opplevelsen
  • Felles ansvar, ledelse og beslutningstaking

Hvorfor Velge Chief Customer Officer 2.0 Av Jeanne Bliss?

Som en av verdens ledende eksperter på kundeopplevelse, gir Jeanne Bliss deg verktøyene du trenger for å skape en enhetlig ledelsesteam og forbedre relasjonen til kundene dine. Boka tar deg ikke bare gjennom teoretiske konsepter, men også praktiske skritt for å implementere endringene i din egen organisasjon.

Ikke gå glipp av sjansen til å lære av en ekspert. Chief Customer Officer 2.0 er mer enn bare en bok; det er din vei til en bedre kundeopplevelse og en mer bærekraftig forretningsmodell.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnChief Customer Officer 2.0 av Jeanne Bliss
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 287,88 den billigste prisen for Chief Customer Officer 2.0 Av Jeanne Bliss blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
263,2
Gjennomsnittspris:
278,-
Høyeste pris:
287,88
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig