
Chief Customer Officer 2.0 Av Jeanne Bliss
Produktinformasjon
Transformér Denne Bedriften med Chief Customer Officer 2.0 Av Jeanne Bliss
Er du klar til å løfte kundereisen din til nye høyder? Chief Customer Officer 2.0 av Jeanne Bliss er din ultimate guide for å gjøre nettopp det! Denne boka gir et bevist rammeverk for å transformere kundeopplevelsen i bedrifter på tvers av ulike bransjer globalt. Med praktiske verktøy og strategier, kan du forkorte læringskurven og oppnå resultater raskt.
Hva Du Vil Lære Fra Chief Customer Officer 2.0
Gjennom Chief Customer Officer 2.0 får du innblikk i et fem-kompetansemodell, som Bliss bruker for å coache ledere i næringslivet. Her er de fem nøkkelaspektene som vil forme en kundesentrert kultur:
- Forvalte og hedre kunder som eiendeler
- Samle teamet rundt opplevelsen
- Bygge en struktur for kundelyd
- Proaktiv pålitelighet og innovasjon i opplevelsen
- Felles ansvar, ledelse og beslutningstaking
Hvorfor Velge Chief Customer Officer 2.0 Av Jeanne Bliss?
Som en av verdens ledende eksperter på kundeopplevelse, gir Jeanne Bliss deg verktøyene du trenger for å skape en enhetlig ledelsesteam og forbedre relasjonen til kundene dine. Boka tar deg ikke bare gjennom teoretiske konsepter, men også praktiske skritt for å implementere endringene i din egen organisasjon.
Ikke gå glipp av sjansen til å lære av en ekspert. Chief Customer Officer 2.0 er mer enn bare en bok; det er din vei til en bedre kundeopplevelse og en mer bærekraftig forretningsmodell.
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produktnavn | Chief Customer Officer 2.0 av Jeanne Bliss |
Merke | Other Brand |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 287,88 den billigste prisen for Chief Customer Officer 2.0 Av Jeanne Bliss blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.