Produktinformasjon
Forfattere: Krishna Magan Chudasama En innføringsbok som kombinerer forståelsen av hva brukermedvirkning i NAV kan, og bør være, med en praktisk tilnærming om hvordan det kan gjøres. Den er skrevet for studenter i sosialt arbeid og velferd og for ansatte i NAV. «Forfatteren skriver selv at hensikten med boken er å formidle erfaringsbasert, praksisnær kunnskap om brukermedvirkning som en dynamisk arbeidsprosess, og ulike aspekter ved praktisering av brukermedvirkning. Dette lykkes hun godt med. Boken vil kunne fylle et behov i markedet for en helhetlig bok om tema rettet mot bachelorstudenter. Boken vil også være nyttig for de som allerede jobber i praksisfeltet.» Nina S. Skjefstad, førsteamanuensis ved Institutt for sosialt arbeid, NTNU Dette er en bok om brukermedvirkning som viser hvordan den enkelte NAV-bruker kan ivaretas. Boka nyanserer begrepet brukermedvirkning gjennom å vise til tre ulike aspekter i møte med brukeren: Forståelse, samhandling og beslutning. Praksisarbeid i NAV involverer flere parter og strukturer, og boka tar opp flere trekk som påvirker brukermedvirkning på godt eller vondt i NAVs praksis. En bok som dekker behovet for en helhetlig innføring for bachelorstudenter i sosialt arbeid, vernepleie og barnevernspedagogikk, samt for samfunnsvitere og ansatte i NAV. Krishna Chudasama er sosionom med master i sosialt arbeid. Hun har erfaring med NAV som politiker, sosialarbeider, bruker og sosialombud i Fredrikstad. Gjennom mange års praksis i feltet har hun vært opptatt av brukere og har formidlet brukererfaringer i ulike fora. Forlag: Universitetsforlaget AS Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 283 ISBN: 9788215027630 Vekt: 551 g Innbinding: Heftet Utgitt: 2017 Veil. pris: 499 Kategori: Sosiale tjenester og sosial velferd
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 483,- den billigste prisen
for Chudasama Krishna Magan Brukermedvirkning og sosialt arbeid i NAV blant
2 butikker hos Prisradar.
Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap
for å være
sikker på at du gjør det beste kjøpet.