
ny
Consumer behavior / Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk (Pocket), Akseptabel bruktbok med markeringer
fra 230,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Consumer behavior / Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk. For undergraduate or first year MBA students. This revision retains the market segmentation approach that has set the standard for consumer behavior study through seven editions. The new edition focuses on how the internet has changed the way people obtain information about potential purchases. This edition now includes numerous mini-cases. Forfattere: Leslie Lazar Kanuk, Leon G. Schiffman Utgave: 8 utg. Språk: Engelsk Sidetall: 688 ISBN: 9780130491756 Vekt: 1180 g Forla Prentice Hall Innbindin Heftet Utgitt: 2004 Veil. pris: 0 kr
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Consumer behavior / Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk (Pocket), Akseptabel bruktbok med markeringer |
Merke | Other Brand |
Alliansebygging, Pent brukt bokBrand Management: A Theoretical & Practical Approach (Pocket), Pent brukt bok uten markeringerConsumer behavior / Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk (Pocket), Akseptabel bruktbok med markeringerCreative Arts Marketing (Pocket), Pent brukt bok uten markeringer
ForhandlingerGlobal Marketing (Pocket), Pent brukt bok uten markeringerGründerskolen, Pent brukt bokOptions, Futures and Other Derivatives (Innbundet)
Informasjonsledelse: fra strategiutvikling til gevinstrealisering, Pent brukt bok uten markeringerIntegritet og innflytelse, Ny bokInternasjonalt konkurransedyktige bedrifter (Innbundet), Pent brukt bok uten markeringerKommunikativ ledelse: om verdier og styring i offentlig sektor, Pent brukt bok uten markeringer