
Continuous Change And Communication In Knowledge Management Av Jon-Arild (Kristiania University College Norway) Johannessen
Produktinformasjon
Forstå kontinuerlig endring med Continuous Change And Communication In Knowledge Management
Continuous Change And Communication In Knowledge Management Av Jon-Arild (Kristiania University College Norway) Johannessen er essensielt lesestoff for deg som ønsker å forstå dynamikken i endringsledelse og kunnskapsforvaltning. Denne boken gir ledere de teoretiske verktøyene som er nødvendige for å navigere i en verden preget av konstant forandring.
Utrettelig vekst gjennom kunnskapsforvaltning
I en verden hvor endring er den eneste konstanten, er Continuous Change And Communication den perfekte guiden for ledere som ønsker å skape stabilitet midt i usikkerheten. I denne boken presenteres en unik tilnærming med et fokus på kommunikasjon som en kritisk faktor i endringsprosesser.
Hva du kan forvente av boken
- Teoretisk grunnlag: Den første delen gir en solid teoretisk forståelse av ledelse i endringsprosesser.
- Praktiske verktøy: Den andre delen beskriver 18 effektive lederverktøy som kan brukes i planlagte endringer.
- Stabilitet gjennom endring: Lær hvordan du kan oppnå stabilitet ved å forstå forholdet mellom endring og stabilitet.
For hvem er denne boken?
Hvis du er en leder, prosjektleder eller beslutningstaker, og ønsker å forbedre din tilnærming til endring, er Continuous Change And Communication In Knowledge Management et uvurderlig ressurs. Den minner oss på at, akkurat som en akrobat som balanserer på en line, er det balansen mellom stabilitet og endring som er nøkkelen til suksess.
Last ned din kopi i dag!
Ikke vent med å utvikle dine ferdigheter innen endringsledelse. Kjøp Continuous Change And Communication In Knowledge Management Av Jon-Arild Johannessen i dag, og bli en mer effektiv leder som kan håndtere transformasjonene i dagens samfunn.
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produktnavn | Continuous Change and Communication in Knowledge Management av Jon-Arild (Kristiania University Coll Johannessen |
Merke | Other Brand |