
Creative Arts Marketing (Pocket) Pent brukt bok uten markeringer
Creative Arts Marketing. As a comprehensive overview of all aspects of marketing in the sector, Creative Arts Marketing remains unrivalled, and in addition this edition gives new coverage of- * Current knowledge and best practice about marketing and advertising through new media * The impact of Relationship Marketing techniqu......
fra 260,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Creative Arts Marketing. As a comprehensive overview of all aspects of marketing in the sector, Creative Arts Marketing remains unrivalled, and in addition this edition gives new coverage of- * Current knowledge and best practice about marketing and advertising through new media * The impact of Relationship Marketing techniques * A wholly revised and enhanced set of cases * Entirely revised and updated data on the arts "industry" Creative Arts Marketing reflects the diversity of the arts world in its wide ranging analysis of how different marketing techniques have worked for a diverse range of arts organizations. As such it is an invaluable text for both students and arts managers Forfattere: Elizabeth Hill, Catherine O"Sullivan, Terry O"Sullivan Utgave: 2 utg. Språk: Engelsk Sidetall: 320 ISBN: 9780750657372 Vekt: 748 g Forla Taylor & Francis Innbindin Heftet Utgitt: 2003 Veil. pris: 0 kr
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Creative Arts Marketing (Pocket) Pent brukt bok uten markeringer |
Merke | Other Brand |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 260,- den billigste prisen for Creative Arts Marketing (Pocket) Pent brukt bok uten markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
The Anthropocene New Trajectories in LawHealthcare and Knowledge Management for Society 5.0 Trends Issues and InnovationsThe Chief Event Officer’s Playbook How to create transformational eventsThe Chief Event Officer’s Playbook How to create transformational events
100 gode forretningsideer fra store selskaper over hele verden Veldig pen bok / som nyAlliansebygging Pent brukt bokØkonomistyring 1 ArbeidsbokØkonomi- og virksomhetsstyring Arbeidsbok Pent brukt bok med markeringer
Brand Management: A Theoretical & Practical Approach (Pocket) Pent brukt bok uten markeringerConsumer behavior / Leon G. Schiffman Leslie Lazar Kanuk (Pocket) Akseptabel bruktbok med markeringerConsumer Behaviour (Pocket) Pent brukt bok uten markeringerCorporate Finance European Edition (Pocket) Akseptabel bruktbok uten markeringer
Creative Arts Marketing (Pocket) Pent brukt bok uten markeringerCreative Management and Development (Pocket) Akseptabel bruktbokDen forelskede selgerens dagbok: en lærebok Pent brukt bokDen lille boken som gir deg aksjesuksess i nedgangsmarkeder om å holde porte… Akseptabel bruktbok
Den norske ledelsesmodellen : en bok om norsk ledelse arbeidsliv og kultur Veldig pen bok / som nyDirect and Interactive Marketing (Pocket) Pent brukt bok uten markeringerEndringsledelse og ledelsesendring; endringslæring for praktisk orienterte teoretikere og reflekterte praktikere Pent brukt bok uten markeringerFinancial Theory and Corporate Policy (Pocket) Akseptabel bruktbok uten markeringer