Å håndtere kriser og bevare et positivt omdømme er viktigere enn noensinne for virksomheter. I boken Crisis, Issues And Reputation Management Av Andrew Griffin får du innsikt fra kjente internasjonale merker som Nestle, Unilever, og McDonald's, og lærer hvordan du kan navigere i utfordrende situasjoner med selvtillit.
Med et samfunn i stadig endring, hvor forventninger til selskaper er høye, er det essensielt å være forberedt. Denne boken adresserer hvordan merker kan tilpasse seg og finne løsninger som ikke bare redder omdømmet, men også fremmer ansvarlighet i næringslivet.
Crisis, Issues And Reputation Management passer perfekt for både nye og erfarne fagpersoner som ønsker å styrke sine ferdigheter innen krisehåndtering. Det er en uvurderlig ressurs for:
Ta steget mot å bli en mester i krisehåndtering – grip muligheten til å bevare og styrke ditt omdømme med Crisis, Issues And Reputation Management Av Andrew Griffin. La ikke kriser ta deg på sengen; vær forberedt og stå sterkt!
Produktnavn | Crisis, Issues and Reputation Management av Andrew Griffin |
Merke | Other Brand |
Type | Bøker |
Format | Heftet |
Språk | Engelsk |
Forfatter | Andrew Griffin |
Forlag | KOGAN PAGE |
Utgivelsesdato | 2014-04 |
Utgivelsesår | 2014 |
Akkurat nå er 399,- den billigste prisen for Crisis, Issues and Reputation Management av Andrew Griffin blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.