Culture and Economy in the Age of Social Media er en dyptgående studie som tar for seg de komplekse forbindelsene mellom kultur og økonomi i en tid der sosiale medier er en dominerende kraft. Dette er ikke bare en bok; det er en nøkkel til forståelse av hvordan plattformer som Facebook, Twitter og Weibo former våre liv og samfunn.
I denne boken tar Christian Fuchs, en anerkjent analytiker innen internett og sosiale medier, for seg:
Boken bringer friske perspektiver til teoriene til klassiske tenkere som Marx og Williams, og gir leserne et klart bilde av hvordan disse ideene er relevante i vår digitale tidsalder. Fuchs presenterer en Marxistisk kulturteori og kulturmaterialisme som gjør det mulig å kritisk vurdere sosiale mediers innflytelse på kultur og økonomi.
Hvis du er på jakt etter en omfattende ressurs for å navigere i dette komplekse landskapet, er Culture and Economy in the Age of Social Media det perfekte valget. Enten du er student, forsker eller bare nysgjerrig på hvordan sosiale medier påvirker våre liv, vil denne boken gi deg innsikt og verktøy for å stille de rette spørsmålene.
Produktnavn | Culture and Economy in the Age of Social Media |
Merke | Other Brand |
Akkurat nå er 649,- den billigste prisen for Culture and Economy in the Age of Social Media blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.