
Fra Kvalitet Til Meningsskaping Av Gunilla Dahlberg, Peter Moss, Alan Pence
Forfatterne er opptatt av å bringe kvalitetsdebatten i barnehagen videre fra kvalitet til meningsskaping. Denne boken er et bidrag til den kvalitetsdebatten som foregår i våre barnehager, og er aktuell for alle som arbeider i barnehage og med barnehagespørsmål. Har litteraturliste....
fra 120,-
Tilgjengelig i 3 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Produktinformasjon
Fra kvalitet til meningsskapin morgendagens barnehage. Forfatterne er opptatt av å bringe kvalitetsdebatten i barnehagen videre fra kvalitet til meningsskaping. Denne boken er et bidrag til den kvalitetsdebatten som foregår i våre barnehager, og er aktuell for alle som arbeider i barnehage og med barnehagespørsmål. Har litteraturliste. Forfattere: Gunilla Dahlberg, Alan Pence, Peter Moss Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 289 ISBN: 9788244609074 Vekt: 620 g Forla Kommuneforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2002 Veil. pris: 410 kr Kategori: Bøker
Topplisten: Kommuneforlaget As Pedagogikk og psykologi
Spesifikasjon
Spesifikasjoner
Språk | Norsk |
Generelt
Sett | Nei |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 120,- den billigste prisen for Fra Kvalitet Til Meningsskaping Av Gunilla Dahlberg, Peter Moss, Alan Pence blant 3 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Stuff You Need To KnowEconomics for CAPE (R)Co-creation for Responsible Research and InnovationPractical Handbook of MultiTiered Systems of Support First Edition Building Academic and Behavioral Success in Schools
The Healing Power of Cats Nine Lessons from Our Feline FriendsSTEAM Makers Fostering Creativity and Innovation in the Elementary ClassroomDeep Brain Stimulation A Multidisciplinary Guide to Assessment and ManagementComputer Science
Applied Behavior Analysis for Business and Technology ApplicationsApplied Behavior Analysis for Clinical Educational and Training ApplicationsOwning UpInternational Perspectives on Forest School