Dalen Monica Intervju som forskningsmetode

Intervju Som Forskningsmetode Av Monica Dalen

Intervju som forskningsmetode gir en fyldig og perspektivrik innføring i intervjuforskning.I boken beskrives forskningsprosessen så konkret som mulig, fra de første famlende metodediskusjonene og problemformuleringene og fram til bearbeiding og analyse av intervjudata. Forfatteren gir eksempler på hvordan forskningsresultaten...... Les mer...
fra 371,-
Tilgjengelig i 2 butikker

Produktinformasjon

Forfattere: Monica Dalen Intervju som forskningsmetode gir en fyldig og perspektivrik innføring i intervjuforskning. I boken beskrives forskningsprosessen så konkret som mulig, fra de første famlende metodediskusjonene og problemformuleringene og fram til bearbeiding og analyse av intervjudata. Forfatteren gir eksempler på hvordan forskningsresultatene kan presenteres. Boken er delt inn i seks kapitler som til sammen dekker de hovedtemaene som inngår i en forskningsprosess der man bruker kvalitative intervjuer. I denne 2. utgaven er det et nytt forord og en ny innledning. Litteraturen er oppdatert, og noen temaer er utvidet. Det gjelder særlig intervju med barn og etiske perspektiver knyttet til bruk av kvalitativt intervju som forskningsmetode. Det er også trukket inn nye eksempler på presentasjon av forskningsresultater, og omtalen av sitatbruk er noe utvidet. Boken er relevant for studenter og lærere innenfor pedagogikk og helse- og sosialfag som ønsker å bruke intervju som forskningsmetode. Forlag: Aschehoug & Co Utgave: 2 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 121 ISBN: 9788215018157 Vekt: 236 g Innbinding: Heftet Utgitt: 2011 Veil. pris: 399 Kategori: Forskningsmetoder, Sosiale tjenester og sosial velferd

Spesifikasjon

Produkt
Produktnavn Dalen Monica Intervju som forskningsmetode
Merke Aschehoug & Co

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 371,- den billigste prisen for Dalen Monica Intervju som forskningsmetode blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste matematikk og naturfag for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.