Davila Tony The Innovation Paradox: Why Good Businesses Kill Breakthroughs and How They Can Change

Davila Tony The Innovation Paradox: Why Good Businesses Kill Breakthroughs and How They Can Change

It's a paradox: as big companies get better at achieving operational excellence, actual breakthroughs seem to decrease. It's the scrappy little startups, with comparatively tiny budgets, that continue to be founts of innovation. Why is it that as industry leaders get better at what they do, they get worse at innovation?By con......
fra 331,63
Tilgjengelig i 1 butikker
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
It’s a paradox: as big companies get better at achieving operational excellence, actual breakthroughs seem to decrease. It’s the scrappy little startups, with comparatively tiny budgets, that continue to be founts of innovation. Why is it that as industry leaders get better at what they do, they get worse at innovation?By conducting deep research within companies as diverse as Apple, Google, Pfizer, General Motors, Nike, and Sony, the authors have found the answer: the very pursuit of operational excellence - that is, making one’s existing business as efficient as it can be - blinds managers to the kinds of disruptive business model changes vital for innovation. These changes could threaten all that hard work. It’s why Nokia famously killed its smart phone - the company was too invested in “dumb phones.” Nothing less than a complete redesign and rethinking of the corporation - down to how accountants capture innovation costs and overhead - is necessary to get companies moving again. The authors’ new model, "the startup corporation,” marries the strengths of corporate scale to the nimbleness of entrepreneurs.For a model of the new startup corporation, the authors return again and again to Apple, which doesn’t have the usual corporate structure and accounting systems. Not every company can be an Apple, but all companies can learn to break the bonds of operational thinking if they’ll take the authors’ lessons to heart.

Produktinformasjon

Oppdag Davila Tony The Innovation Paradox

Davila Tony The Innovation Paradox: Why Good Businesses Kill Breakthroughs and How They Can Change er en banebrytende bok som graver dypt i det som ofte anses som et mysterium i næringslivet: hvorfor er det egentlig slik at det som burde være suksessrike selskaper, ofte strander på kanten av innovasjon? Dette verket lover å avkrefte denne gåten og gi deg innsikt i hvordan man kan bryte ned barrierene som hindrer nytenkning.

Innovasjon vs. Operasjonell Ekspertise

Så hvorfor ser vi at store selskaper, som Apple og Google, ofte misligholder sitt innovasjonskapital til fordel for operasjonell effektivitet? Det er her Innovation Paradox kommer inn. Denne boken gjør oss klar over at det å være for fokusert på å oppnå operasjonell dyktighet kan blinde ledere for nødvendigheten av å tilpasse forretningsmodeller som er essensielle for innovasjon.

  • Forfatterne utforsker: Dype studier i selskaper som Nike, Pfizer og General Motors.
  • Ny tilnærming: Introduksjon av konspetet «startup corporation», som kombinerer corporate skala med entreprenørmessig smidighet.
  • Advarsel: En blindhet for disruptiv endring kan koste penger, som det skjedde med Nokia da de mistet grepet om smarttelefonmarkedet.

Design og Struktur i Davila Tony The Innovation Paradox

Den visuelle strukturen av Davila Tony The Innovation Paradox er ikke bare fylt med tekst; den er strategisk bygget opp for å guide leseren gjennom komplekse konsepter på en lettfattelig måte. Hver del av boken er designet for å være både informativ og inspirerende, med praktiske eksempler som gir liv til teoriene.

Er Dette Boken For Deg?

Hvis du er en bedriftsleder, innovatør eller bare en nysgjerrig sjel som vil forstå dynamikken mellom drift og innovasjon, er denne boken en må-ha i bokhyllen din. Bli med på reisen for å oppdage hvordan selskaper kan transformere seg fra operative mastodonter til dynamiske innovasjonsmaskiner!

Få tak i Davila Tony The Innovation Paradox i dag og start din reise mot bedre innovasjon!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnDavila Tony The Innovation Paradox: Why Good Businesses Kill Breakthroughs and How They Can Change
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 331,63 den billigste prisen for Davila Tony The Innovation Paradox: Why Good Businesses Kill Breakthroughs and How They Can Change blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
303,2
Gjennomsnittspris:
328,-
Høyeste pris:
331,63
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig