Marketing Communications Av Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Van Den Be

Marketing Communications Av Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Van Den Be

Learn the techniques and applications of marketing communications in a European context Marketing Communications: A European Perspective,7th Edition,by DePelsmacker,Geuensand Van Den Berghprovides an extensive overview of the key concepts, techniques and applications of marketing communications within a European cont......
fra 789,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<div><p><b>Learn the techniques and applications of marketing communications in a European context  </b></p></div><div><p> </p><p> </p><p><b><i>Marketing Communications: A European Perspective,</i> 7th Edition,</b> by De Pelsmacker, Geuens and Van Den Bergh provides an extensive overview of the key concepts, techniques and applications of marketing communications within a European context. This book provides in-depth coverage of consumer behaviour and branding foundations of marketing communications, and all elements of the communications mix, including advertising, public relations, sponsorship, brand activation, direct marketing and exhibitions. Building on the success of the last edition, the 7th edition uses examples, case studies and research results from various countries, industries and markets to make the concepts more practice orientated and help your students grasp essential facts. Extensive case material on global b
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Learn the techniques and applications of marketing communications in a European context Marketing Communications: A European Perspective,7th Edition,by DePelsmacker,Geuensand Van Den Berghprovides an extensive overview of the key concepts, techniques and applications of marketing communications within a European context. This book provides in-depth coverage of consumer behaviour and branding foundations of marketing communications, and all elements of the communications mix, including advertising, public relations, sponsorship, brand activation, direct marketing and exhibitions. Building on the success of the last edition, the 7th edition uses examples, case studies and research results from various countries, industries and markets to make the concepts more practice orientatedand help you grasp essential facts. Extensivecase material on global brands like Snickers,Libresse, Guinness, Costco,Baunat, Trooper and Lego have been addedtoreflect the recentdevelopments in marketing communications. Pearson, the world’s learning company.

Produktinformasjon

Marketing Communications Av Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Van Den Be

Utforsk de mest relevante teknikkene og applikasjonene innen markedsføringskommunikasjon med denne 7. utgaven av boka. Forfatterne, Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens og Van Den Bergh, gir deg et omfattende innblikk i viktige konsepter og metoder i en europeisk kontekst. Enten du er student eller profesjonell, vil denne boka være et verdifullt verktøy!

Hva du kan forvente fra boka

  • Innsiktsfull dekning: Boka gir en grundig forståelse av forbrukeratferd og merkevarebygging – essensielt for enhver som jobber med markedsføring.
  • Omfattende kommunikasjonsmiks: Gå gjennom alle elementene av kommunikasjon, fra annonsering til public relations, sponsing, og mer.
  • Praktiske eksempler: Med et rikt utvalg av case-studier fra globale merkevarer som Snickers, Guinness og Lego, vil du se teoriene anvendt i praksis.

Hvorfor velge Marketing Communications?

Ved å bruke eksempler og resultater fra ulike land og industrier, gjør Marketing Communications viktige konsepter lettere å forstå. Dette er en bok som ikke bare gir teori, men også viser faktiske resultater fra virkeligheten. Hva kan være bedre enn å lære fra virkelige eksempler?

For hvem er denne boken?

Enten du er student, lærer, eller en markedsføringsproff, gir denne boka deg nødvendige verktøy for å lykkes i en stadig mer kompleks verden av markedsføring. Er du klar for å ta dine ferdigheter til neste nivå?

Episode av læring: Marketing Communications er utgitt av Pearson, et selskap kjent for sin dedikasjon til læring. Ikke gå glipp av sjansen til å forbedre din forståelse av markedsføringskommunikasjon!

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
SjangerBusinesslitteratur, Økonomi og jus
FormatPaperback
Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 789,- den billigste prisen for Marketing Communications Av Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Van Den Be blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
733,-
Gjennomsnittspris:
733,-
Høyeste pris:
733,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig