Den store merkevareboken
ny

Den store merkevareboken

fra 598,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
59,- kr
Frakt og levering

Produktinformasjon

En praktisk guide til hvordan vi effektivt og best mulig kan gjøre <br>merkevaren til en attraktiv, ledende og god investering.<br><em> </em><br><em>Hvordan sterke merkevarer skapes og drives.</em><br><em>Forfengelighetens fyrverkeri ¿ eller helt eksistensielt?</em><br><em> </em><br><em>Den Store</em> <em>Merkevareboken </em>er en fyldig bok, personlig, irriterende og stappet med egne erfaringer, ikke bare andres. Boka er til inspirasjon og en sterk veileder i hvordan vi bedre lykkes med å bygge interessante og suksessfulle merkevarer i en verden med litt vel mange valgmuligheter.<br> <br>Økt forståelse og større marked tvinger frem bredere interesse for hvordan sterke merkevarer skapes og drives. Norske merkevarer konkurrerer mer enn noen gang med internasjonale merkevarer ¿ nesten uansett størrelse og volum.<br> <br>Hvem eier og driver <em>merkevarene</em>, merkevarebygging i en ny tid og hvordan sterke merkevarer blir en god investering. Boken er spekket med 222 sider tips og erfaringer om hvordan endre på det etablerte, ta posisjonen som kategoridriver, bli ikonisk, ta seg bedre betalt og ikke minst¿ hva skal til for å lykkes i et globalt og tøffere marked.<br

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnDen store merkevareboken
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 598,- den billigste prisen for Den store merkevareboken blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.