
ny
Den store merkevareboken
fra 598,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
59,- kr
Frakt og levering
Produktinformasjon
En praktisk guide til hvordan vi effektivt og best mulig kan gjøre <br>merkevaren til en attraktiv, ledende og god investering.<br><em> </em><br><em>Hvordan sterke merkevarer skapes og drives.</em><br><em>Forfengelighetens fyrverkeri ¿ eller helt eksistensielt?</em><br><em> </em><br><em>Den Store</em> <em>Merkevareboken </em>er en fyldig bok, personlig, irriterende og stappet med egne erfaringer, ikke bare andres. Boka er til inspirasjon og en sterk veileder i hvordan vi bedre lykkes med å bygge interessante og suksessfulle merkevarer i en verden med litt vel mange valgmuligheter.<br> <br>Økt forståelse og større marked tvinger frem bredere interesse for hvordan sterke merkevarer skapes og drives. Norske merkevarer konkurrerer mer enn noen gang med internasjonale merkevarer ¿ nesten uansett størrelse og volum.<br> <br>Hvem eier og driver <em>merkevarene</em>, merkevarebygging i en ny tid og hvordan sterke merkevarer blir en god investering. Boken er spekket med 222 sider tips og erfaringer om hvordan endre på det etablerte, ta posisjonen som kategoridriver, bli ikonisk, ta seg bedre betalt og ikke minst¿ hva skal til for å lykkes i et globalt og tøffere marked.<br
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Den store merkevareboken |
Merke | Other Brand |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 598,- den billigste prisen for Den store merkevareboken blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Den store merkevarebokenMotivasjon i fokusOrganizational Change Explained Case Studies on Transformational Change in OrganizationsSmelter sammen Eramet Norway AS 19992024
Paper and the British Empire The Quest for Imperial Raw Materials 1861–1960Rich Girl Nation Taking Charge of Our Financial FuturesThe Systems Leader Mastering the CrossPressures That Make or Break Today's CompaniesBanking 2020 Transform yourself in the new era of financial services
EcoEmancipation An Earthly Politics of FreedomStrategic Human Resource Development in Practice Leveraging Talent for Sustained Performance in the Digital Age of AIEconomic Evaluation CostBenefit Analysis Economic Ethics A Review with Regard to Climate Change – Figures in the Sustainability DiscourseResetting Human Resource Management Seven Essential Steps to Evolve from Crises