Dictionary Of Media And Communication Studies Av James (University Of Greenwich With West Kent College Uk) Watson, Anne (Southampton Solent University

Dictionary Of Media And Communication Studies Av James (University Of Greenwich With West Kent College Uk) Watson, Anne (Southampton Solent University

The Dictionary of Media and Communication Studies has provided students and the general public alike with a gateway into the study of intercultural communication, public relations and marketing communications since 1984. In this 9th edition, James Watson and Anne Hill provide a detailed compendium of the di......
fra 429,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
The <i>Dictionary of Media and Communication Studies</i> has provided students and the general public alike with a gateway into the study of intercultural communication, public relations and marketing communications since 1984. In this 9th edition, James Watson and Anne Hill provide a detailed compendium of the different facets of personal, group, mass-media and internet communication that continues to be a vital source of information for all those interested in how communication affects our lives. They cover new applications and developments, such as the incorporation of Neuroscience techniques in advertising and marketing. Other updates include Cyber-bullying, Twitter scandals, conduct in media organizations, on-line lobbying, global protesting/petitioning, and gender issues relating to social media in general. While new entries explore the profound shifts that have taken place in the world of communication in recent years, the purpose of this new edition is not necessarily to keep a
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
The Dictionary of Media and Communication Studies has provided students and the general public alike with a gateway into the study of intercultural communication, public relations and marketing communications since 1984. In this 9th edition, James Watson and Anne Hill provide a detailed compendium of the different facets of personal, group, mass-media and internet communication that continues to be a vital source of information for all those interested in how communication affects our lives. They cover new applications and developments, such as the incorporation of Neuroscience techniques in advertising and marketing.Other updates include Cyber-bullying, Twitter scandals, conduct in media organizations, on-line lobbying, global protesting/petitioning, and gender issues relating to social media in general. While new entries explore the profound shifts that have taken place in the world of communication in recent years, the purpose of this new edition is not necessarily to keep abreast of every new media event but to reflect the trends that influence and prompt such events, such as the Leveson Inquiry and Report and phone hacking via mobile phones. Politics seems to be playing out more on Twitter than in The Times.This volume seeks to make its twenty-first century readers more media literate, as well as more critical consumers of modern news.

Produktinformasjon

Oppdag Dictionary Of Media And Communication Studies

Er du fascinert av hvordan kommunikasjon former våre liv? Fra interkulturell kommunikasjon til markedsføringsstrategier, Dictionary Of Media And Communication Studies av James Watson (University of Greenwich) og Anne Hill (Southampton Solent University) gir en omfattende innsikt i feltet. Denne nyeste, 9. utgaven, er et must for studenter, undervisere og alle som ønsker å dykke dypere inn i kommunikasjonsstudier.

En Utmerket Ressurs for Dagens Lesere

Siden 1984 har dette oppslagsverket funksjonert som en hurtigportal til forståelsen av kommunikasjon. Her er noen av de mest interessante aspektene ved denne utgaven:

  • Nyeste Trender: Bli kjent med de nyeste utviklingene innen kommunikasjon, inkludert neurovitenskapelige teknikker i reklame og hvordan cyberbullying påvirker dagens unge.
  • Aktuelle Temaer: Utforsk problemstillinger knyttet til gender og sosiale medier, samt hvordan Twitter blir en politisk arena.
  • Historisk Kontekst: Kunnskap om viktige hendelser som Leveson Inquiry og telefonhacking gir verdifull bakgrunnsinformasjon.

Øk Din Mediekunnskap med Dictionary Of Media And Communication Studies

Denne boken er designet for å gjøre leserne mer mediekunnige og kritiske til moderne nyheter. Enten du er student som ønsker å forbedre din forståelse av offentlig forhold og markedsføringskommunikasjon, eller en nysgjerrig sjel på jakt etter kunnskap, vil denne boken sørge for at du er godt rustet til å navigere i dagens komplekse medielandskap.

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
SjangerKultur, Samfunn og politikk
FormatPaperback
Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 429,- den billigste prisen for Dictionary Of Media And Communication Studies Av James (University Of Greenwich With West Kent College Uk) Watson, Anne (Southampton Solent University blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste kunst og kultur for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
429,-
Gjennomsnittspris:
429,-
Høyeste pris:
429,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig