Don't Mess with the Logo

Don'T Mess With The Logo Av Andy Milligan, Jon Edge

"Jon and Andy lay out a road-map for great brand management, packed with the essentials of brand theory and practical tips to make it happen. It does for brand management what the Haynes workshop manuals do for cars." Peter Gowers, Chief Executive, InterContinental Hotels Group, Asia-Pacific "Brands are abou...... Les mer...
fra 249,-
Tilgjengelig i 2 butikker

Produktinformasjon

Oppdag verdien av merkevarebygging med Don'T Mess With The Logo

Don'T Mess With The Logo Av Andy Milligan, Jon Edge er ikke bare en bok – det er en omsorgsfullt utformet guide til det intrikate kunstverket som er merkevarebygging. Denne boken er din personlige veileder i en verden full av buzzwords og begreper som ofte kan føles overveldende. Men frykt ikke! Milligan og Edge bryter ned barrierene og gir deg et klart veikart for hvordan du kan skape og forvalte en merkevare på en effektiv måte.

Hva kan du forvente av denne boken?

  • Praktiske verktøy: Glem omstendelig teori og tung jargon. Her får du praktiske tips du kan anvende med én gang.
  • Underholdende innhold: Med humor og lettfattelige historier, gjør boken læring til en fornøyelse. Det er som å bli servert en god kopp kaffe med ekstra krem – både stimulerende og tilfredsstillende!
  • Innsikt fra kjente merker: Oppdag ekte historier fra merkevarer som Red Bull, Apple og Innocent, og lær hva disse gigantene har gjort rett – eller feil!

Hvorfor velge Don'T Mess With The Logo?

Boken fungerer som et praktisk oppslagsverk som fjerner forvirringen rundt merkevarebygging. Det åpner øynene dine for hvordan du kan utvikle en unik identitet, skape kjærlighet til merkevaren din og til og med unngå feller som kan føre til at merkevaren din mister sin appell. Spørsmålet er ikke om du bør bry deg om merkevarebygging – men hvordan kan du gjøre det best mulig?

En underholdende og lærerik opplevelse!

Don'T Mess With The Logo er en utmerket lesning for både nybegynnere og erfarne ledere. Hvis du vil forbedre din merkevarestrategi og samtidig ha det moro, er dette boken for deg. Den befinner seg i krysningspunktet mellom læring og underholdning, akkurat som en god komediefilm!

Så, er du klar for å ta din merkevare til neste nivå? La ikke muligheten gå fra deg; skaff deg Don'T Mess With The Logo Av Andy Milligan, Jon Edge i dag og start reisen mot en sterkere, mer gjenkjennbar merkevare!

Spesifikasjon

Produkt
Produktnavn Don't Mess with the Logo
Merke Other Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 249,- den billigste prisen for Don't Mess with the Logo blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.