Dunlop Sport Maxx RT 205/45R17 88WROF
-1%

Dunlop Sport Maxx RT 205/45R17 88WROF

Sommerdekk Dunlop Sport Maxx RT 205/45R17 88WROF gir deg enestående ytelse på veien. Med en dekkbredde på 205 og dekkprofil på 88, kan du være trygg på at dette dekket vil gi deg optimalt grep og stabilitet. Med en belastningsindeks på W (270 km/t) og hastighetsindeks på 17, er dette dekket ideelt for sportslig kjøring. Opplev enestående kjøreopplevelse med Dunlop Sport Maxx RT 205/45R17 88WROF sommerdekk....
fra 1 861,-
Tilgjengelig i 4 butikker
Betalingsalternativer
Frakt og levering
Beskrivelse
Dunlop Sport Maxx RT Kjøreglede med forbedret veigrep Bedre kurveegenskaper og stabilitet Drivs...
Gratis frakt
Frakt og levering
Beskrivelse
Motorsportsgrep og -bremsing for en dynamisk kjøreopplevelse Enestående grep på våt og tørr vei Forbedret grep i kurvekjøring Kortere bremselengde ved motorveishastigheter Drivstoffeffektiv design Enestående veigrep Den adaptive dekksammensetningen gjør at Sport Maxx RT leverer solid veigrep både på tørr og våt veibane. Polymerene, som er hentet fra motorsporten, tilpasser seg veioverflaten og optimerer både veikontakten og -grepet. Bedre veigrep i svinger Stabile kjøreegenskaper ved høye hastigheter, og smidig overgang fra rett strekning til sving. De massive ytre skulderblokkene bidrar til å øke stabiliteten og kjøreegenskapene i svinger. Kortere bremselengde ved høye hastigheter Dunlops innovative Short Braking-knaster er med på å sikre kortere bremselengde når du kjører i høye hastigheter. Disse ekstra stive knastene er utviklet med tanke på sportslig kjøring og øker veikontakten ved bremsing. Drivstoffeffektiv design Lettvektskonstruksjonen i Sport Maxx RT reduserer rullemotstanden og gir dermed lavere drivstofforbruk og mindre CO2- utslipp. Spesialutviklet beadfestesystem. Styrker forbindelsen mellom dekk og felg for en mer presis kjøreopplevelse. Som grepet mellom hånden og rattet, forbedrer det spesialutviklede beadfestesystemet kontrollen og gir fremragende veikontakt.Fordeler Forbedret veikontakt; større stabilitet og presisjon. Adaptiv blanding. En sammensatt teknologi som bruker motorsport-avledete polymerer til å tilpasse seg strukturen på veibanen. Med forbedret kontakt på mikronivå, øker den samlede dekk-til-vei-kontaktflaten.Fordeler Glimrende grep og bremseegenskaper Power Braking Blocks. Svært stive blokker som opprettholder stivheten når det anvendes bremsekraft. Den økte stivheten bidrar til å sikre optimal kontakt med veien ved bremsing ved høye hastigheter.Fordeler Kortere bremselengde, spesielt ved høye hastigheter. Silica-Plus-blanding. En motorsport-avledet gummiblanding som gir høye grepsnivåer, spesielt på våte veier og ved lave temperaturer.Fordeler Førsteklasses bremse- og akselerasjonsevne, solid slitestyrke og svært godt veigrep i vått og kaldt vær. JLB (Jointless Belt). En Hybrid Overlay-teknologi som reduserer langsgående deformasjoner ved høye hastigheter.Fordeler Overlegen stabilitet ved høye hastigheter; glatt og jevn slitasje. Maximum Flange Shield (MFS). Et beskyttelsessystem for flens. MFS har en gummiprofil som går rundt omkretsen av dekket over hjulflensen. Dette skaper en beskyttende buffersone.Fordeler Beskytter dyre lettmetallfelger fra fortauskanter. Asymmetrisk mønsterdesign. Asymmetrisk mønsterdesign gir bedre kjøreegenskaper og vannplaningssikkerhet. Den langsgående senterribben øker stabiliteten og presisjonen. De asymmetriske sporene gir bedre grep på både vått og tørt underlag.Fordeler Forbedret ytelse på rette strekk og rundt hjørner; økt motstand mot vannplaning. Flatere slitebaneprofil. Den nye generasjonen Dunlop-dekk har en flatere slitebaneprofil med en 4-8 % større kontaktflate, avhengig av størrelse og type dekk. En større kontaktflate gir mer stabilitet og forbedret veikontakt, slik at dekkene reagerer raskt og presist.Fordeler Økt stabilitet og styrepresisjon; redusert hæl-og-tå-slitasje; utmerket svingstabilitet og -presisjon; overlegent tørrgrep. Multi Radius Tread (MRT). MRT-design bruker ti forskjellige radier, og de er derfor mer presise. Dette resulterer i svært effektiv trykkfordeling på veikontaktflaten. Resultatet er jevnere overganger fra rettstrekk til sving, noe som fører til mer presise og progressive reaksjoner.Fordeler Betydelig bedre kontroll over utviklingen av fotavtrykket under alle kjøreforhold, responsiv våt- og tørrhåndtering, økt svingkontroll. Dobbel silikablanding. Denne blandingen forbedrer akselerasjonsytelsen og fremmer lav slitasje.Fordeler Topp bremse- og akselerasjonsevne, førsteklasses kjøreegenskaper gjennom sommer og høst, solid veigrep og høy slitestyrke.
Gratis frakt
Betalingsalternativer
Frakt og levering
Beskrivelse
Motorsportsgrep og -bremsing for en dynamisk kjøreopplevelse Enestående grep på våt og tørr vei Forbedret grep i kurvekjøring Kortere bremselengde ved motorveishastigheter Drivstoffeffektiv design Enestående veigrep Den adaptive dekksammensetningen gjør at Sport Maxx RT leverer solid veigrep både på tørr og våt veibane. Polymerene, som er hentet fra motorsporten, tilpasser seg veioverflaten og optimerer både veikontakten og -grepet. Bedre veigrep i svinger Stabile kjøreegenskaper ved høye hastigheter, og smidig overgang fra rett strekning til sving. De massive ytre skulderblokkene bidrar til å øke stabiliteten og kjøreegenskapene i svinger. Kortere bremselengde ved høye hastigheter Dunlops innovative Short Braking-knaster er med på å sikre kortere bremselengde når du kjører i høye hastigheter. Disse ekstra stive knastene er utviklet med tanke på sportslig kjøring og øker veikontakten ved bremsing. Drivstoffeffektiv design Lettvektskonstruksjonen i Sport Maxx RT reduserer rullemotstanden og gir dermed lavere drivstofforbruk og mindre CO2- utslipp. Spesialutviklet beadfestesystem. Styrker forbindelsen mellom dekk og felg for en mer presis kjøreopplevelse. Som grepet mellom hånden og rattet, forbedrer det spesialutviklede beadfestesystemet kontrollen og gir fremragende veikontakt.Fordeler Forbedret veikontakt; større stabilitet og presisjon. Adaptiv blanding. En sammensatt teknologi som bruker motorsport-avledete polymerer til å tilpasse seg strukturen på veibanen. Med forbedret kontakt på mikronivå, øker den samlede dekk-til-vei-kontaktflaten.Fordeler Glimrende grep og bremseegenskaper Power Braking Blocks. Svært stive blokker som opprettholder stivheten når det anvendes bremsekraft. Den økte stivheten bidrar til å sikre optimal kontakt med veien ved bremsing ved høye hastigheter.Fordeler Kortere bremselengde, spesielt ved høye hastigheter. Silica-Plus-blanding. En motorsport-avledet gummiblanding som gir høye grepsnivåer, spesielt på våte veier og ved lave temperaturer.Fordeler Førsteklasses bremse- og akselerasjonsevne, solid slitestyrke og svært godt veigrep i vått og kaldt vær. JLB (Jointless Belt). En Hybrid Overlay-teknologi som reduserer langsgående deformasjoner ved høye hastigheter.Fordeler Overlegen stabilitet ved høye hastigheter; glatt og jevn slitasje. Maximum Flange Shield (MFS). Et beskyttelsessystem for flens. MFS har en gummiprofil som går rundt omkretsen av dekket over hjulflensen. Dette skaper en beskyttende buffersone.Fordeler Beskytter dyre lettmetallfelger fra fortauskanter. Asymmetrisk mønsterdesign. Asymmetrisk mønsterdesign gir bedre kjøreegenskaper og vannplaningssikkerhet. Den langsgående senterribben øker stabiliteten og presisjonen. De asymmetriske sporene gir bedre grep på både vått og tørt underlag.Fordeler Forbedret ytelse på rette strekk og rundt hjørner; økt motstand mot vannplaning. Flatere slitebaneprofil. Den nye generasjonen Dunlop-dekk har en flatere slitebaneprofil med en 4-8 % større kontaktflate, avhengig av størrelse og type dekk. En større kontaktflate gir mer stabilitet og forbedret veikontakt, slik at dekkene reagerer raskt og presist.Fordeler Økt stabilitet og styrepresisjon; redusert hæl-og-tå-slitasje; utmerket svingstabilitet og -presisjon; overlegent tørrgrep. Multi Radius Tread (MRT). MRT-design bruker ti forskjellige radier, og de er derfor mer presise. Dette resulterer i svært effektiv trykkfordeling på veikontaktflaten. Resultatet er jevnere overganger fra rettstrekk til sving, noe som fører til mer presise og progressive reaksjoner.Fordeler Betydelig bedre kontroll over utviklingen av fotavtrykket under alle kjøreforhold, responsiv våt- og tørrhåndtering, økt svingkontroll. Dobbel silikablanding. Denne blandingen forbedrer akselerasjonsytelsen og fremmer lav slitasje.Fordeler Topp bremse- og akselerasjonsevne, førsteklasses kjøreegenskaper gjennom sommer og høst, solid veigrep og høy slitestyrke.
Gratis frakt
Betalingsalternativer
Frakt og levering
Beskrivelse
Motorsportsgrep og -bremsing for en dynamisk kjøreopplevelse Enestående grep på våt og tørr vei Forbedret grep i kurvekjøring Kortere bremselengde ved motorveishastigheter Drivstoffeffektiv design Enestående veigrep Den adaptive dekksammensetningen gjør at Sport Maxx RT leverer solid veigrep både på tørr og våt veibane. Polymerene, som er hentet fra motorsporten, tilpasser seg veioverflaten og optimerer både veikontakten og -grepet. Bedre veigrep i svinger Stabile kjøreegenskaper ved høye hastigheter, og smidig overgang fra rett strekning til sving. De massive ytre skulderblokkene bidrar til å øke stabiliteten og kjøreegenskapene i svinger. Kortere bremselengde ved høye hastigheter Dunlops innovative Short Braking-knaster er med på å sikre kortere bremselengde når du kjører i høye hastigheter. Disse ekstra stive knastene er utviklet med tanke på sportslig kjøring og øker veikontakten ved bremsing. Drivstoffeffektiv design Lettvektskonstruksjonen i Sport Maxx RT reduserer rullemotstanden og gir dermed lavere drivstofforbruk og mindre CO2- utslipp. Spesialutviklet beadfestesystem. Styrker forbindelsen mellom dekk og felg for en mer presis kjøreopplevelse. Som grepet mellom hånden og rattet, forbedrer det spesialutviklede beadfestesystemet kontrollen og gir fremragende veikontakt.Fordeler Forbedret veikontakt; større stabilitet og presisjon. Adaptiv blanding. En sammensatt teknologi som bruker motorsport-avledete polymerer til å tilpasse seg strukturen på veibanen. Med forbedret kontakt på mikronivå, øker den samlede dekk-til-vei-kontaktflaten.Fordeler Glimrende grep og bremseegenskaper Power Braking Blocks. Svært stive blokker som opprettholder stivheten når det anvendes bremsekraft. Den økte stivheten bidrar til å sikre optimal kontakt med veien ved bremsing ved høye hastigheter.Fordeler Kortere bremselengde, spesielt ved høye hastigheter. Silica-Plus-blanding. En motorsport-avledet gummiblanding som gir høye grepsnivåer, spesielt på våte veier og ved lave temperaturer.Fordeler Førsteklasses bremse- og akselerasjonsevne, solid slitestyrke og svært godt veigrep i vått og kaldt vær. JLB (Jointless Belt). En Hybrid Overlay-teknologi som reduserer langsgående deformasjoner ved høye hastigheter.Fordeler Overlegen stabilitet ved høye hastigheter; glatt og jevn slitasje. Maximum Flange Shield (MFS). Et beskyttelsessystem for flens. MFS har en gummiprofil som går rundt omkretsen av dekket over hjulflensen. Dette skaper en beskyttende buffersone.Fordeler Beskytter dyre lettmetallfelger fra fortauskanter. Asymmetrisk mønsterdesign. Asymmetrisk mønsterdesign gir bedre kjøreegenskaper og vannplaningssikkerhet. Den langsgående senterribben øker stabiliteten og presisjonen. De asymmetriske sporene gir bedre grep på både vått og tørt underlag.Fordeler Forbedret ytelse på rette strekk og rundt hjørner; økt motstand mot vannplaning. Flatere slitebaneprofil. Den nye generasjonen Dunlop-dekk har en flatere slitebaneprofil med en 4-8 % større kontaktflate, avhengig...

Produktinformasjon

Opplev Ytelse med Dunlop Sport Maxx RT 205/45R17

Er du ute etter et sommerdekk som gir deg både stabilitet og grep på veien? Da trenger du ikke lete lenger enn Dunlop Sport Maxx RT 205/45R17 88WROF. Med en dekkbredde på 205 mm og en dekkprofil på 45, er dette dekket perfekt for sportslig kjøring og gir deg en enestående kjøreopplevelse.

Tekniske Spesifikasjoner

  • Dekkbredde: 205 mm
  • Felgdimensjon: 17 tommer
  • Belastningsindeks: 88 (560 kg per dekk)
  • Hastighetsindeks: W (Opp til 270 km/t)
  • Dekkprofil: 45
  • Type: Run Flat

Dunlop Sport Maxx RT – Kjør med Selvtillit

Med Dunlop Sport Maxx RT 205/45R17 kan du være trygg på at du alltid har kontrollen, selv under de mest utfordrende forholdene. Dekkets run-flat teknologi betyr at du kan fortsette å kjøre selv om dekket blir punktert, noe som gir deg en ekstra dose sicherheit og ro i sjelen.

Enestående Design og Ytelse

Dekket er designet for å håndtere høye hastigheter med en optimal kombinasjon av komfort og ytelse. Den smarte gummiblandingen gir deg ikke bare en lang levetid, men sikrer også overlegent veigrep, enten du kjører på tørt eller vått føre. Tenk deg å cruise nedover veien med vinden i håret, vel vitende om at Dunlop har deg dekket!

Passer til Bilentusiaster

Dette dekket er ikke bare for bilister; det er for bilentusiaster som virkelig setter pris på ytelse. Uansett hvor du befinner deg, vil Dunlop Sport Maxx RT 205/45R17 88WROF levere. Er du klar for å oppgradere bilen din til noe som virkelig gir deg en utmerket kjøreopplevelse? Velg Dunlop i dag!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnDunlop Sport Maxx RT 205/45R17 88WROF
MerkeDunlop
Diameter17
Dekkprofil45
TypeRun Flat
SeasonSommerdekk
Spesifikasjoner
Dekkbredde205
Belastningsindeks\N
HastighetsindeksW

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 1 861,- den billigste prisen for Dunlop Sport Maxx RT 205/45R17 88WROF blant 4 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste dekk for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Fallende
Laveste pris:
1 826,-
Gjennomsnittspris:
1 988,-
Høyeste pris:
2 019,03
Beste tilbudet:
Byttdekk.no
Tilgjengelig