Game Production Av Geoffrey Engelstein

Game Production Av Geoffrey Engelstein

Description:Many new games are from first-time designers or are self-published, so there is a tremendous thirst for information about the nuts and bolts of tabletop game design. While there are many books about the design process in terms of mechanisms and player experience, there are no books that......
fra 589,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>Description:</P><P>Many new games are from first-time designers or are self-published, so there is a tremendous thirst for information about the nuts and bolts of tabletop game design. While there are many books about the design process in terms of mechanisms and player experience, there are no books that cover the arts and crafts aspects of how to create a prototype, software and physical tools that can be used, graphic design and rules writing, and considerations for final production. <I>Gamecraft: Prototyping and Producing Your Board Game</I> presents this information in a single volume which will be invaluable for up-and-coming designers and publishers.</P><P></P><B><P>Key Features: </P><UL></B><P><LI>The text compiles information from many websites, blogs, Facebook groups, subreddits, and the author¿s extensive experience in an easy-to-read volume.</LI><P></P><P><LI>The text illustrates how to lay out and assemble the physical aspects of an effective board game. </LI><P></P><P>
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Description:Many new games are from first-time designers or are self-published, so there is a tremendous thirst for information about the nuts and bolts of tabletop game design. While there are many books about the design process in terms of mechanisms and player experience, there are no books that cover the arts and crafts aspects of how to create a prototype, software and physical tools that can be used, graphic design and rules writing, and considerations for final production. Gamecraft: Prototyping and Producing Your Board Game presents this information in a single volume which will be invaluable for up-and-coming designers and publishers.Key Features: The text compiles information from many websites, blogs, Facebook groups, subreddits, and the author’s extensive experience in an easy-to-read volume.The text illustrates how to lay out and assemble the physical aspects of an effective board game. The book is divided into two sections for readability and covers a large array of different techniques. Geoffrey Engelstein is the designer of many tabletop games, including The Ares Project, the Space Cadets series, The Dragon & Flagon, and The Expanse. He is the founder of Ludology, a bi-weekly podcast about game design, and a contributor to the Dice Tower podcast with his bi-weekly GameTek segments that discuss the math, science, and psychology of games. He has also published several books, including GameTek: The Math and Science of Gaming, Achievement Relocked: Loss Aversion and Game Design, and Building Blocks of Tabletop Game Design. He is on the faculty of the NYU Game Center as an adjunct professor for Board Game Design and has been invited to speak at PAX, GenCon, Metatopia, and the Game Developers Conference.

Produktinformasjon

Utforsk Kunstneren Bak Spillproduksjon: Game Production Av Geoffrey Engelstein

Har du noen gang drømt om å lage ditt eget brettspill? Da er Game Production av Geoffrey Engelstein boken for deg! Denne uvurderlige guiden er en kraftkilde for både nybegynnere og erfarne spilldesignere som ønsker å ta sine ideer fra konsept til ferdig produkt.

Hva Gjør Denne Boken Unik?

  • Omfattende Innhold: Engelstein kombinerer erfaring fra flere kilder, inkludert blogger, forum og egne erfaringer, for å gi deg en dypdykk i alle aspekter av brettspillproduksjon.
  • Praktisk Tilnærming: Lær hvordan du lager effektive prototyper og utforsk de fysiske aspektene ved spilldesign, alt fra grafisk design til spilling av regler.
  • Delbar Struktur: Boken er delt inn i lettleselige seksjoner, noe som gjør det enkelt å hoppe fra tema til tema.

Nøkkelfunksjoner i Game Production

Her er noen av de mest spennende trekkene ved Game Production av Geoffrey Engelstein:

  • Teknikker for Prototyping: Få innsikt i hvordan du kan lage en prototypelike pro.
  • Helhetlig Designprosess: Boken tar for seg alt fra selve designprosessen til produksjonslinjen.
  • Kraftige Verktøy: Lær om programvare og fysiske verktøy som kan løfte designet ditt til nye høyder.
  • Spilloptimalisering: Dykk ned i matematikken, vitenskapen og psykologien bak spill for å forbedre opplevelsen for spillerne.

Er Dette Boken For Deg?

Hvis du er en spilldesigner på jakt etter verktøyene til å realisere dine ideer, eller bare en entusiast som vil vite mer om hva som kreves for å lage brettspill, er Game Production av Geoffrey Engelstein et must-have. Med hans omfattende bakgrunn som designer av populære spill og kunnskap fra diverse bransjehendelser, gir Engelstein deg nøklene til suksess.

Ikke vent med å ta første skritt mot å bli en mester innen spilldesign! Skaff deg din kopi av Game Production av Geoffrey Engelstein i dag.

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
FormatPaperback
Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 589,- den billigste prisen for Game Production Av Geoffrey Engelstein blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste kunst og kultur for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
353,-
Gjennomsnittspris:
586,-
Høyeste pris:
589,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig