
Digital Media Ethics Av Charles (Drury University) Ess
Topplisten: John Wiley And Sons Ltd Samfunnsvitenskap
Populære produkter
Produktinformasjon
Om Digital Media Ethics Av Charles (Drury University) Ess
Digital Media Ethics er en banebrytende lærebok som utforsker de etiske problemstillingene knyttet til digitale medier fra et globalt og tverrkulturelt perspektiv. Dette er den tredje utgaven, og den har fått en omfattende oppdatering for å inkludere de nyeste forskningsresultatene og utviklingene, som Big Data, kunstig intelligens (AI) og Internett av ting (IoT).
Oppdaterte Innholdselementer
I denne utgaven finner du:
- Nyere casestudier som tar for seg aktuelle hendelser som Snowden-avsløringene og Cambridge Analytica-skandalen.
- Etisk verktøykasse som introduserer sentrale etiske teorier og deres anvendelse på temaer som privatliv, opphavsrett, pornografi og vold.
- Ny seksjoner som "Death Online" og "Slow/Fair Technology".
- Utvidet materiale om sexbots og utviklingen av det kinesiske Social Credit System.
Pedagogisk Tilnærming
Med en studentvennlig tilnærming er Digital Media Ethics designet for å fremme kritisk refleksjon, skriving og diskusjon om viktige etiske spørsmål knyttet til digitale medier. Hver seksjon er fylt med detaljerte spørsmål, ekstra ressurser og forslag til videre forskning.
Hvorfor Velge Denne Boken?
Enten du er student, lærer eller bare interessert i etikk i digital kommunikasjon, vil denne boken være et uunnværlig verktøy for å forstå de forviklingene som dagens teknologi medfører. Gjør deg klar for en gripende reise gjennom det digitale landskapet!
Kompatibilitet
Digital Media Ethics Av Charles (Drury University) Ess er perfekt for studier innen medievitenskap, kommunikasjon og etikk, uansett om du jobber med akademiske prosjekter eller bare ønsker å utvide din egen kunnskap.
Spesifikasjon
| Produktnavn | Ess C Digital Media Ethics 3e |
| Merke | John Wiley And Sons Ltd |











