Med boken European Consumers in the Digital Era vil du få en dypere forståelse av hvordan teknologi, medier og kultur påvirker forbrukervalg. Dette verket gir en helhetlig gjennomgang av forbrukeratferd i 21. århundre, og undersøker hvordan endringer i samfunnet har påvirket vårt kjøpsmønster.
Boken er delt inn i to hoveddeler:
Med bidrag fra eksperter i feltet gir boken European Consumers in the Digital Era verdifulle innspill for akademikere, forskere og studenter på mastergradsnivå innen markedsføring, innovasjon og sosiologi. Du vil oppdage hva som driver endringer i forbrukernes behov, holdninger og beslutningsprosesser, og hvordan disse påvirkes av eksterne faktorer.
Hvis du vil være i forkant av utviklingen innen forbrukeratferd, er European Consumers in the Digital Era et uunngåelig verk. La denne boken være din guide i en tid fylt med konstant endring og utvikling.
Produktnavn | European Consumers in the Digital Era Implications of Technology, Media and Culture on Consumer Behavior |
Merke | Other Brand |
Akkurat nå er 529,- den billigste prisen for European Consumers in the Digital Era Implications of Technology, Media and Culture on Consumer Behavior blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.