For The Culture Av Marcus Collins

For The Culture Av Marcus Collins

From Marcus Collins, strategist to Apple, Nike and Beyoncé, discover the potent force behind what we buy, what we do, and who we want to be . . .'Compelling and vivid' Robert Cialdini, author of Persuasion&lt......
fra 261,63
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<p><b>From Marcus Collins, strategist to Apple, Nike and Beyoncé, discover the potent force behind what we buy, what we do, and who we want to be . . .<br><br>'Compelling and vivid'</b> <b>– Robert Cialdini, author of <i>Persuasion</i></b><br><br>We all try to influence others in our daily lives. We are all marketers, whether you are a manager motivating your team, an employee making a big presentation, an activist staging a protest or a company executive selling the next big thing. In <i>For the Culture</i>, Marcus Collins argues that the most powerful vehicle for influencing behaviour is true cultural engagement. To inspire communities, we first need to think hard about how we appeal to their values and what we will contribute to their culture.<br><br>With a deep perspective based on a century’s worth of data, Collins breaks down the many ways in which culture in
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
<p><b>From Marcus Collins, strategist to Apple, Nike and Beyoncé, discover the powerful force behind what we buy, what we do, and who we want to be . . .<br><br>'Compelling and vivid'</b> <b>&ndash; Robert Cialdini, author of <i>Pre-Suasian</i></b><br><br>We all try to influence others in our daily lives. We are all marketers, whether you are a manager motivating your team, an employee making a big presentation, an activist staging a protest or a company executive selling the next big thing. In <i>For the Culture</i>, Marcus Collins argues that the most powerful vehicle for influencing behaviour is true cultural engagement. To inspire communities, we first need to think hard about how we appeal to their values and what we will contribute to their culture.<br><br>With a deep perspective based on a century&rsquo;s worth of data, Collins breaks down the many ways in which culture influences behaviour. Using captivating stories from his own life as a top marketer &ndash; including spearheading digital strategy for Beyoncé, working with iTunes and Nike+ on their collaboration, and designing ads for McDonalds &ndash; he shows readers how they can do the same. Full of memorable examples, from 1960s hippy culture to the enduring success of Patagonia, <i>For the Culture</i> offers the essential tools for creating lasting engagement and influence.<br><br><b>'Some people seem to intuitively &lsquo;get it.&rsquo; Most do not. Collins articulates &lsquo;it&rsquo; for the rest of us and provides not just an understanding, but a guide for how to actually engage and influence culture' &ndash; Steve Huffman, co-founder and CEO, Reddit</b></p>

Produktinformasjon

Oppdag Kraften Bak Kulturell Engasjement med For The Culture Av Marcus Collins

For The Culture Av Marcus Collins er ikke bare en bok, det er en reise inn i hjertet av det som former våre handlinger og valg. Skriven av en av de ledende strategene for merkevarer som Apple, Nike og Beyoncé, gir Collins oss verdifulle innsikter i hvordan vi kan bli bedre til å engasjere andre.

Engasjer Samfunnet og Inspirer Endring

Vi er alle markedsførere i vår egen hverdag, fra ledere som motiverer teamet til aktivister som kjemper for en sak. For The Culture utforsker hvor viktig ekte kulturell engasjement er for å påvirke atferd. Hva kan vi lære av de verdiene som bor i de samfunnene vi ønsker å påvirke?

  • Engasjerende historier: Collins deler inspirerende anekdoter fra sin karriere, inkludert prosjekter med ikoner som Beyoncé og kjente merker som McDonald's.
  • Data-drevet innsikt: Bygget på over et århundres forskning, gir Collins leserne et dypdykk i hvordan kultur former vår atferd.
  • Uforglemmelige eksempler: Fra hippiebevegelsens røtter til Patagonia sine bærekraftige praksiser – lær hva som skaper varig innflytelse.

Praktiske Verktøy og Strategier i For The Culture

Marcus Collins leverer ikke bare teori; han gir deg verktøyene du trenger for å gjøre en forskjell. Denne boken er et must for alle som ønsker å forstå og navigere i kulturen rundt oss.

Så hva venter du på? Ta steget inn i en verden av kulturell forståelse og la For The Culture Av Marcus Collins være din guide til å skape virkelige forbindelser og påvirke de rundt deg.

Spesifikasjon

Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 261,63 den billigste prisen for For The Culture Av Marcus Collins blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
239,-
Gjennomsnittspris:
247,-
Høyeste pris:
261,63
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig