Produktinformasjon
<strong>Forskningskommunikasjon</strong> handler om å gjøre forskning og fagkunnskap tilgjengelig, relevant og interessant for utvalgte målgrupper. Den enkelte forskers engasjement og ønske om å kommunisere sin forskning er viktig for å oppnå dette. Men først og fremst er forskningskommunikasjon et håndverk som må læres og prøves ut i praksis. Dette er den første håndboken i forskningskommunikasjon skrevet for norske forhold.<br/>Boken legger vekt på å gi konkrete råd og tips, og omhandler blant annet:<br/>* Mål og målgrupper for forskningskommunikasjon<br><br/>* Strategier for å komme på trykk med kronikker og debattinnlegg<br><br/>* Kunsten å holde foredrag<br><br/>* Kunsten å lage vellykkete forskningsarrangementer<br><br/>* Tips for å lykkes på den internasjonale arenaen<br><br/>* Overordnede strategier for effektiv formidling<br><br/>* Evaluering av egen forskningskommunikasjon<br><br/>* Hvordan man kommuniserer fagkunnskap i sosiale medier.<br/>Boken henvender seg til forskere og masterstudenter, i tillegg til kommunikasjonsarbeidere ved universiteter, høgskoler, forskningsinstitutter og kunnskapsbedrifter.
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 269,- den billigste prisen
for Forskningskommunikasjon av Audun Farbrot blant
1 butikker hos Prisradar.
Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap
for å være
sikker på at du gjør det beste kjøpet.