
Game Audio Programming 4
This volume contains 17 chapters from some of the top game audio programmers in the industry, and dives into subjects that apply to diverse game genres and from low-level topics such as thread-safe command buffers to high-level topics such as object management, music systems, and audio tools....
For øyeblikket har vi ingen tilbud på dette produktet, men vi inviterer deg til å utforske lignende produkter som kan være av interesse.
Topplisten: Taylor & Francis Ltd Kunst og kultur
Populære produkter

Chanel N¿5 Av Pauline Dreyfus
1 699,-
1
Produktinformasjon
Game Audio Programming 4 – Din Guide til Lydprogrammering i Spill
Er du klar for å ta steget inn i den fantastiske verdenen av lydprogrammering for spill? Game Audio Programming 4 er boka som gir deg det nødvendige verktøyet for å mestre kunsten og vitenskapen bak spilllyd. Enten du er nybegynner eller en erfaren programmerer, vil denne boka gi deg uvurderlig innsikt og praktiske teknikker.
Hva Du Finner i Game Audio Programming 4
- 17 Kapitler fra noen av de mest anerkjente fagfolkene i bransjen.
- Et bredt spekter av emner, fra lavnivå som tråd-sikre kommandobuffer til høynivå konsepter som musikk systemer og lydverktøy.
- Dybdeinnsikt i sanntids lydbehandling, bakgrunnslyder, og data-drevne musikk systemer.
Praktiske Eksempler og Teknikker
Teknikkene som presenteres i Game Audio Programming 4 er ikke bare teoretiske; de har blitt brukt i virkelige spillproduksjoner, inkludert store AAA-titler. Du vil lære om:
- Tidfestede ADSRs for bedre lydkontroll.
- Objektadministrasjon for effektiv håndtering av lydressurser.
- Tips fra bransjen om hvordan du implementerer disse teknikkene i dine lydmotorer.
Hvem Bør Lese Game Audio Programming 4?
Uansett hvilket nivå du er på, er denne boka perfekt for:
- Nybegynnere som ønsker å lære det grunnleggende om lydprogrammering.
- Erfarne utviklere som ønsker å utvide sin kunnskap.
- Alle som ønsker en dypere forståelse av lydens rolle i spill.
Så hva venter du på? Ta steget inn i Game Audio Programming 4 og oppdag kraften i spilllydprogrammering!
Spesifikasjon
Generelt
| Sett | Nei |
| Typ | Papirbøker |
















