Game Audio Programming 4

Game Audio Programming 4

This volume contains 17 chapters from some of the top game audio programmers in the industry, and dives into subjects that apply to diverse game genres and from low-level topics such as thread-safe command buffers to high-level topics such as object management, music systems, and audio tools....
fra 589,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
This volume contains 17 chapters from some of the top game audio programmers in the industry, and dives into subjects that apply to diverse game genres and from low-level topics such as thread-safe command buffers to high-level topics such as object management, music systems, and audio tools.
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Welcome to the fourth volume of Game Audio Programmin Principles and Practices – the first series of its kind dedicated to the art, science, and craft of game audio programming. This volume contains 17 chapters from some of the top game audio programmers in the industry and dives into subjects that apply to diverse game genres and from low-level topics such as thread-safe command buffers and pitch detection to high-level topics such as object management, music systems, and audio tools.With such a wide variety of topics, game audio programmers of all levels will find something for them in this book. The techniques presented in this book have all been used to ship games, including some large AAA titles, so they are all practical and many will find their way into your audio engines. There are chapters about timed ADSRs, data-driven music systems, background sounds, and more.This book collects a wealth of advanced knowledge and wisdom about game audio programming. If you are new to game audio programming or a seasoned veteran, or even if you’ve just been assigned the task and are trying to figure out what it’s all about, this book is for you!

Produktinformasjon

Game Audio Programming 4 – Din Guide til Lydprogrammering i Spill

Er du klar for å ta steget inn i den fantastiske verdenen av lydprogrammering for spill? Game Audio Programming 4 er boka som gir deg det nødvendige verktøyet for å mestre kunsten og vitenskapen bak spilllyd. Enten du er nybegynner eller en erfaren programmerer, vil denne boka gi deg uvurderlig innsikt og praktiske teknikker.

Hva Du Finner i Game Audio Programming 4

  • 17 Kapitler fra noen av de mest anerkjente fagfolkene i bransjen.
  • Et bredt spekter av emner, fra lavnivå som tråd-sikre kommandobuffer til høynivå konsepter som musikk systemer og lydverktøy.
  • Dybdeinnsikt i sanntids lydbehandling, bakgrunnslyder, og data-drevne musikk systemer.

Praktiske Eksempler og Teknikker

Teknikkene som presenteres i Game Audio Programming 4 er ikke bare teoretiske; de har blitt brukt i virkelige spillproduksjoner, inkludert store AAA-titler. Du vil lære om:

  • Tidfestede ADSRs for bedre lydkontroll.
  • Objektadministrasjon for effektiv håndtering av lydressurser.
  • Tips fra bransjen om hvordan du implementerer disse teknikkene i dine lydmotorer.

Hvem Bør Lese Game Audio Programming 4?

Uansett hvilket nivå du er på, er denne boka perfekt for:

  • Nybegynnere som ønsker å lære det grunnleggende om lydprogrammering.
  • Erfarne utviklere som ønsker å utvide sin kunnskap.
  • Alle som ønsker en dypere forståelse av lydens rolle i spill.

Så hva venter du på? Ta steget inn i Game Audio Programming 4 og oppdag kraften i spilllydprogrammering!

Spesifikasjon

Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 589,- den billigste prisen for Game Audio Programming 4 blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste kunst og kultur for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
353,-
Gjennomsnittspris:
586,-
Høyeste pris:
589,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig