Games, Design And Play Av Colleen Macklin, John Sharp

Games, Design And Play Av Colleen Macklin, John Sharp

The play-focused, step-by-step guide to creating great game designs This book offers a play-focused, process-oriented approach for designing games people will love to play. Drawing on a combined 35 years of design and teaching experience, Colleen Macklin and John Sharp link the concepts and elements of play to the practical t......
fra 681,63
Tilgjengelig i 1 butikker
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
The play-focused, step-by-step guide to creating great game designs This book offers a play-focused, process-oriented approach for designing games people will love to play. Drawing on a combined 35 years of design and teaching experience, Colleen Macklin and John Sharp link the concepts and elements of play to the practical tasks of game design. Using full-color examples, they reveal how real game designers think and work, and illuminate the amazing expressive potential of great game design. Focusing on practical details, this book guides you from idea to prototype to playtest and fully realized design. You’ll walk through conceiving and creating a game’s inner workings, including its core actions, themes, and especially its play experience. Step by step, you’ll assemble every component of your “videogame,” creating practically every kind of play: from cooperative to competitive, from chance-based to role-playing, and everything in between. Macklin and Sharp believe that games are for everyone, and game design is an exciting art form with a nearly unlimited array of styles, forms, and messages. Cutting across traditional platform and genre boundaries, they help you find inspiration wherever it exists. Games, Design and Play is for all game design students, and for beginning-to-intermediate-level game professionals, especially independent game designers. Bridging the gaps between imagination and production, it will help you craft outstanding designs for incredible play experiences! Coverage includes: Understanding core elements of play design: actions, goals, rules, objects, playspace, and players Mastering “tools” such as constraint, interaction, goals, challenges, strategy, chance, decision, storytelling, and context Comparing types of play and player experiences Considering the demands videogames make on players Establishing a game’s design values Creating design documents, schematics, and tracking spreadsheets Collaborating in teams on a shared design vision Brainstorming and conceptualizing designs Using prototypes to realize and playtest designs Improving designs by making the most of playtesting feedback Knowing when a design is ready for production Learning the rules so you can break them!

Produktinformasjon

```html

Ny tilnærming til spilldesign med Games, Design And Play Av Colleen Macklin, John Sharp

Er du klar for å dykke inn i verden av spilldesign? Denne omfattende guiden gir deg en spillfokusert og prosessorientert tilnærming som gjør det enkelt å lage spill folk elsker å spille. Med 35 års erfaring i design og undervisning, veileder Macklin og Sharp deg gjennom de grunnleggende elementene i spilldesign.

Hva du vil lære med Games, Design And Play

  • Forståelse av kjerneelementene i spilldesign: handlinger, mål, regler, objekter, spilleområde og spillere.
  • Beherske verktøyene: begrensninger, interaksjoner, mål, utfordringer, strategier, sjanse og kontakt med fortelling.
  • Ulike typer spill og spilleropplevelser som former designprosessen.
  • Utvikle designverdi og dokumentasjon for å styrke produksjonen.
  • Strategier for å forbedre design ved hjelp av tilbakemeldinger fra playtesting.

Fra idé til prototype med Games, Design And Play

Enten du er en nybegynner i spilldesign eller en erfaren profesjonell, gir denne boken deg verktøyene du trenger for å:

  • Brainstorme og konseptualisere unike design.
  • Bruke prototyper for å realisere og leke med designene.
  • Jobbe i team for å utvikle en felles designvisjon.

Med hjelp av fargerike eksempler, vil Games, Design And Play inspirere deg til å kaste deg ut i den fantastiske verdenen av spilldesign hvor kreative ideer kan bli til virkelighet. Kom i gang med ditt designprosjekt i dag, og oppdag hvordan du kan skape enestående spillopplevelser!

```

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
SjangerDatamaskiner og IT
FormatPaperback
Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 681,63 den billigste prisen for Games, Design And Play Av Colleen Macklin, John Sharp blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste data og informasjonsteknologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
514,-
Gjennomsnittspris:
514,-
Høyeste pris:
514,-
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig