
ny
Global Marketing (Pocket), Pent brukt bok uten markeringer
fra 210,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Global Marketin A Decision-Oriented Approach. This text written from the perspective of the firm competing in international markets. Developed primarily for undergraduate and graduate courses in global/international marketing, it should also appeal to marketing managers who wish to keep abreast of the most recent developments in the field of global marketing. Forfattere: Svend Hollensen Utgave: 3 utg. Språk: Engelsk Sidetall: 760 ISBN: 9780273678397 Vekt: 1372 g Forla Financial Times/Prentice Hall Innbindin Heftet Utgitt: 2004 Veil. pris: 0 kr
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Global Marketing (Pocket), Pent brukt bok uten markeringer |
Merke | Other Brand |
Alliansebygging, Pent brukt bokBrand Management: A Theoretical & Practical Approach (Pocket), Pent brukt bok uten markeringerConsumer behavior / Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk (Pocket), Akseptabel bruktbok med markeringerCreative Arts Marketing (Pocket), Pent brukt bok uten markeringer
ForhandlingerGlobal Marketing (Pocket), Pent brukt bok uten markeringerGründerskolen, Pent brukt bokOptions, Futures and Other Derivatives (Innbundet)
Informasjonsledelse: fra strategiutvikling til gevinstrealisering, Pent brukt bok uten markeringerIntegritet og innflytelse, Ny bokInternasjonalt konkurransedyktige bedrifter (Innbundet), Pent brukt bok uten markeringerKommunikativ ledelse: om verdier og styring i offentlig sektor, Pent brukt bok uten markeringer