Nye Forretningsmodeller I Handelen

Nye Forretningsmodeller I Handelen

Digitalisering. Bærekraft. Forbrukermakt. Myndighetskrav.Norsk handel er i endring og etablerte forretningsmodeller utfordres. Denne boken viser hvordan innovasjon i forretningsmodeller kan være en kilde til konkurransekraft og, ikke minst, hvordan bærekraft kan bli lønnsomt.Sentrale spørsmål som forfatterne besvarer er:* Hva......
fra 249,-
Tilgjengelig i 3 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Digitalisering. Bærekraft. Forbrukermakt. Myndighetskrav. <br>Norsk handel er i endring og etablerte forretningsmodeller utfordres. <br>Denne boken viser hvordan innovasjon i forretningsmodeller kan være en kilde til konkurransekraft og, ikke minst, hvordan bærekraft kan bli lønnsomt. <br><br>Sentrale spørsmål som forfatterne besvarer er: <br>* Hva er status på innovasjon i handelen?<br>* Hvordan ser nye forretningsmodeller i handelen ut?<br>* Hvordan kan man implementere nye forretningsmodeller?<br>* Hvordan ser fremtiden til handelen ut? <br><br>Redaktører for boken er Camilla Skjelsbæk Gramstad, Sigrid Helland og Tina Saebi. Andre bidragsytere er Sunniva Adam, Tor W. Andreassen, Kristin Bentsen, Christian Bücker, Samuel Desguin, Valeria Duml, Erlend Aas Gulbrandsen, Sveinung Jørgensen, Silje Sørfonn Moe, Lars Jacob Tynes Pedersen, Per Egil Pedersen, Anna Soler Perlacia, Kristin Ringvold, Anna Christina Rosenquist, Birgit A. A. Solem og Nicolai Madsen Vaage.<br><br><br>En høyaktuell og relevant bok som utfordrer, og skaper økt forståelse for hvordan vi i handelen kan utvikle bærekraftige forretningsmodeller for fremtiden. Boken er inspirerende og inneholder mange gode eksempler på innovasjon og nyskapning. <br>Marius Varner - Varnergruppen <br><br>The landscape of retailing is changing at a fast pace and consumers are in the lead. Only those who embrace digitalization, sustainable development, and a customer-centric behaviour will be successful. This book provides a toolkit on how to move your business to be fit for the future.<br>Clare Rodgers - Administrerende direktør IKEA Norge <br><br>Mer forskning på nye forretningsmodeller i handelen er viktig og riktig. Denne boken forklarer og analyserer sentrale temaer for fremtidens handelsnæring. Spekket med gode eksempler er den også en inspirasjonskilde for alle som driver med bærekraftig forretningsutvikling og innovasjon i praksis. <br>Runar Hollevik - Konsernsjef NorgesGruppen
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Digitalisering. Bærekraft. Forbrukermakt. Myndighetskrav. Norsk handel er i endring og etablerte forretningsmodeller utfordres. Denne boken viser hvordan innovasjon i forretningsmodeller kan være en kilde til konkurransekraft og, ikke minst, hvordan bærekraft kan bli lønnsomt. Sentrale spørsmål som forfatterne besvarer er: * Hva er status på innovasjon i handelen?* Hvordan ser nye forretningsmodeller i handelen ut?* Hvordan kan man implementere nye forretningsmodeller?* Hvordan ser fremtiden til handelen ut? Redaktører for boken er Camilla Skjelsbæk Gramstad, Sigrid Helland og Tina Saebi. Andre bidragsytere er Sunniva Adam, Tor W. Andreassen, Kristin Bentsen, Christian Bücker, Samuel Desguin, Valeria Duml, Erlend Aas Gulbrandsen, Sveinung Jørgensen, Silje Sørfonn Moe, Lars Jacob Tynes Pedersen, Per Egil Pedersen, Anna Soler Perlacia, Kristin Ringvold, Anna Christina Rosenquist, Birgit A. A. Solem og Nicolai Madsen Vaage."En høyaktuell og relevant bok som utfordrer, og skaper økt forståelse for hvordan vi i handelen kan utvikle bærekraftige forretningsmodeller for fremtiden. Boken er inspirerende og inneholder mange gode eksempler på innovasjon og nyskapning". Marius Varner - Varnergruppen "The landscape of retailing is changing at a fast pace and consumers are in the lead. Only those who embrace digitalization, sustainable development, and a customer-centric behaviour will be successful. This book provides a toolkit on how to move your business to be fit for the future".Clare Rodgers - Administrerende direktør IKEA Norge "Mer forskning på nye forretningsmodeller i handelen er viktig og riktig. Denne boken forklarer og analyserer sentrale temaer for fremtidens handelsnæring. Spekket med gode eksempler er den også en inspirasjonskilde for alle som driver med bærekraftig forretningsutvikling og innovasjon i praksis". Runar Hollevik - Konsernsjef NorgesGruppen

Produktinformasjon

Nye Forretningsmodeller I Handelen - En Belysning av Fremtiden

Oppdag hvordan Nye Forretningsmodeller I Handelen fra Aschehoug & Co bringer ny innsikt og innovative løsninger til dagens handelsverden. Denne boken dykker inn i et raskt skiftende landskap der forbrukermakt, bærekraft og digitalisering står sentralt. Med 172 sider fylt med faglig tyngde og praktiske eksempler, gir denne utgivelsen deg verktøyene du trenger for å forstå og navigere i fremtidens handelsmiljø.

Om Boken og Innholdet

  • Forlag: Aschehoug & Co
  • Utgave: 1 utg.
  • Språk: Norsk (Bokmål)
  • Sidetall: 172
  • ISBN: 9788215028477
  • Vekt: 314 g
  • Innbinding: Heftet
  • Utgitt: 2017
  • Veil. pris: 399 NOK

Hva Kan Du Forvente?

I Nye Forretningsmodeller I Handelen tar redaktørene Camilla Skjelsbæk Gramstad, Sigrid Helland, og Tina Saebi deg gjennom en verden av innovasjon. Du får svar på sentrale spørsmål, som:

  • Hvordan ser den nåværende situasjonen for innovasjon i handelen ut?
  • Hvilke nye forretningsmodeller er på vei inn?
  • Hvordan kan disse modellene implementeres effektivt?
  • Hvordan vil fremtiden for handel formes av dagens trender?

Hvorfor Velge Denne Boken?

Med bidrag fra anerkjente eksperter, som Sunniva Adam og Runar Hollevik, tilbyr boken en høyst relevant analyse av utfordringene og mulighetene innen detaljhandel. Nye Forretningsmodeller I Handelen skaper ikke bare økt forståelse, men fungerer også som en inspirasjonskilde for alle som ønsker å utvikle bærekraftige forretningsmodeller.

Kort sagt, hvis du ønsker å forstå hvordan du kan tilpasse din forretning til fremtiden, er dette boken for deg! Med dypdykk i bærekraft og forbrukermakt, vil du ikke bare få innsikt, men også konkrete eksempler på hvordan andre har lykkes.

Er Du Klar For Fremtiden?

Ikke vent med å oppdatere deg på de nyeste trendene! Skaff deg Nye Forretningsmodeller I Handelen i dag, og bli en del av samtalen om fremtidens handel.

Spesifikasjon

Generelt
SpråkNorsk

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 249,- den billigste prisen for Nye Forretningsmodeller I Handelen blant 3 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
249,-
Gjennomsnittspris:
249,-
Høyeste pris:
249,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Ikke tilgjengelig