Guerrilla Marketing To Heal The World Av Jay Conrad Levinson, Shel Horowitz

Guerrilla Marketing To Heal The World Av Jay Conrad Levinson, Shel Horowitz

On social media, the author has 7493 followers on Twitter, 2252 on Facebook, 2000 on LinkedIn. Also has a mailing list of about 3000 and participates actively on several LinkedIn and Yahoo discussion lists with a collective reach in the tens of thousands. Also manages between 50-150 media hits per year. He has been quoted mor......
fra 249,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Create a Better World Through the Power of Profit!<p><p>Imagine your business making a big impact solving problems like hunger, poverty, war, violence, and catastrophic climate change while making a healthy profit. Guess what: you don¿t have to just imagine; you can make it real.<p><p>"Guerrilla Marketing to Heal the World" shows dozens of practical examples of successful companies doing well by doing good---from solopreneurs to Fortune 100 global corporations. You¿ll discover dozens of ways business can heal the world---and gain the practical marketing savvy to turn your values into business success. Learn how to:<p><p>Create projects (and products) that accomplish social change, profitability, and cost reduction all at once<p><p>Green your company in ways that save money and make money<p><p>Gain enormous positive reputation as a visionary company worth supporting<p><p>Expand successfully into totally new markets through strategic thinking, powerful partnerships, and commitment to cor
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
On social media, the author has 7493 followers on Twitter, 2252 on Facebook, 2000 on LinkedIn. Also has a mailing list of about 3000 and participates actively on several LinkedIn and Yahoo discussion lists with a collective reach in the tens of thousands. Also manages between 50-150 media hits per year. He has been quoted more than once in New York Times, Wall Street Journal, ABC News, MSNBC, AOL, Mashable, Forbes,Inc, Entrepreneur, Fortune Small Business, Fast Company, Washington Post, Christian Science Monitor, Southwest Spirit, Woman''s Day, Bottom Line, Boston Globe, Los Angeles Times, Green America, GreenBiz.com, Entrepreneurist.Frequently speaks and expects to leverage the book to gain more speaking opportunities and sell books at the speeches. Will have a local book launch event in Western Mass and events in NYC and Boston.Have large mailing lists like Guerrilla Marketing, GreenBiz.com, and Green America. Will be offering a teleseminar for their readers and articles for their newsletters.

Produktinformasjon

Guerrilla Marketing To Heal The World: En Bærekraftig Forretningsstrategi

Ønsker du å forene profitt med samfunnsansvar? "Guerrilla Marketing To Heal The World" av Jay Conrad Levinson og Shel Horowitz er den ultimate guiden for deg som ønsker å gjøre en forskjell i verden gjennom ditt virksomhet. Dette banebrytende verket vil vise deg hvordan du kan takle samfunnsmessige utfordringer som sult, fattigdom og klimaendringer, samtidig som du bygger et blomstrende selskap.

Hva Du Vil Lære fra Guerrilla Marketing

Med praktiske eksempler fra både små og store bedrifter, gir boka deg de verktøyene du trenger for å:

  • Skape prosjekter og produkter som fremmer samfunnsendringer og økonomisk lønnsomhet.
  • Gjør bedriften din mer miljøvennlig på kostnadseffektive måter.
  • Bygge et sterkt omdømme som en visjonær aktør innen bærekraft.
  • Utvikle strategier for å nå nye markeder takket være strategisk tenkning og kraftige partnerskap.

Hvorfor Velge Guerrilla Marketing To Heal The World?

Boken er en must-read for alle som er opptatt av å kombinere forretning med et formål. Enten du er en solopreneur eller leder for et Fortune 100-selskap, vil du finne verdifulle innsikter som kan hjelpe deg å transformere både din egen bedrift og verden rundt deg.

Ta steget mot en bedre fremtid og gjør en forskjell med "Guerrilla Marketing To Heal The World." La oss skape en bærekraftig og lønnsom løsning for utfordringene vi står overfor. Er du klar for å ta ansvaret?

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnGuerrilla Marketing to Heal the World av Jay Conrad Levinson, Shel Horowitz
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 249,- den billigste prisen for Guerrilla Marketing To Heal The World Av Jay Conrad Levinson, Shel Horowitz blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
199,-
Gjennomsnittspris:
222,-
Høyeste pris:
249,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig