Handbook Of Consumer Psychology

Handbook Of Consumer Psychology

This Handbook contains a unique collection of chapters written by the world''s leading researchers in the dynamic field of consumer psychology. Although these researchers are housed in different academic departments (ie. marketing, psychology, advertising, communications) all have the c......
fra 1 629,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>This <EM>Handbook </EM>contains a unique collection of chapters written by the world''s leading researchers in the dynamic field of consumer psychology. Although these researchers are housed in different academic departments (ie. marketing, psychology, advertising, communications) all have the common goal of attaining a better scientific understanding of cognitive, affective, and behavioral responses to products and services, the marketing of these products and services, and societal and ethical concerns associated with marketing processes. Consumer psychology is a discipline at the interface of marketing, advertising and psychology. The research in this area focuses on fundamental psychological processes as well as on issues associated with the use of theoretical principles in applied contexts. </P><P>The <EM>Handbook</EM> presents state-of-the-art research as well as providing a place for authors to put forward suggestions for future research and practice. The <EM>H
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
This Handbook contains a unique collection of chapters written by the world''s leading researchers in the dynamic field of consumer psychology. Although these researchers are housed in different academic departments (ie. marketing, psychology, advertising, communications) all have the common goal of attaining a better scientific understanding of cognitive, affective, and behavioral responses to products and services, the marketing of these products and services, and societal and ethical concerns associated with marketing processes. Consumer psychology is a discipline at the interface of marketing, advertising and psychology. The research in this area focuses on fundamental psychological processes as well as on issues associated with the use of theoretical principles in applied contexts. The Handbookpresents state-of-the-art research as well as providing a place for authors toput forwardsuggestions for future research and practice. The Handbook is most appropriate for graduate level courses in marketing, psychology, communications, consumer behavior and advertising.

Produktinformasjon

Oppdag kraften i forbrukerpsykologi med Handbook Of Consumer Psychology

Er du nysgjerrig på hva som driver forbrukernes atferd? Med Handbook Of Consumer Psychology får du tilgang til banebrytende forskning fra de beste hodene innen feltet. Boken samler internasjonale eksperter fra ulike disipliner som markedsføring, psykologi og kommunikasjon, som alle jobber for å avdekke de dype, psykologiske mekanismene bak våre valg og beslutninger.

Innhold som beriker kunnskapen din

  • Førsteklasses forskning: Oppdag de mest aktuelle studiene innen forbrukerpsykologi, hvor hver kapittel bidrar til en dypere forståelse av kjøpsatferd.
  • Kryssdisiplinær tilnærming: Bidrag fra ledende forskere sikrer et variert perspektiv som omfavner både teoretiske og praktiske aspekter ved forbrukeratferd.
  • Praktiske implikasjoner: Få innsikt i hvordan psykologiske prinsipper kan anvendes i markedsføring og annonsering for å påvirke forbrukerbeslutninger.

Hvorfor velge Handbook Of Consumer Psychology?

Enten du er student, forsker eller en proff i markedsføringsbransjen, er denne håndboken en uvurderlig ressurs. Her finner du:

  • Størrelse: Praktisk format som er lett å ta med seg.
  • Behovet for forskningsfokus: Boken retter seg spesielt mot videregående studier, noe som gjør den ideell for mastergradsstudenter.
  • Etisk refleksjon: Dyk i de etiske aspektene ved markedsføringsprosesser.

Ikke gå glipp av muligheten til å styrke ditt kunnskapsgrunnlag innen forbrukerpsykologi. Skaff deg Handbook Of Consumer Psychology i dag, og bli en del av det spennende arbeidet som former vår forståelse av forbrukeratferd!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnHandbook of Consumer Psychology
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 1 629,- den billigste prisen for Handbook Of Consumer Psychology blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
1 629,-
Gjennomsnittspris:
1 629,-
Høyeste pris:
1 629,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig