Hegarty on Advertising  Turning Intelligence into Magic

Hegarty on Advertising Turning Intelligence into Magic

Hegarty on Advertising. First published by Thames & Hudson in 2011, this is a book that no creative professional should be without. Written by one of the worlds leading advertising men, it contains over four decades of wisdom and insight from the man who put Nick Kamen into a laundrette for Levi Strauss and gave Audi the imm......
fra 230,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Hegarty on Advertising
Hegarty on Advertising
Siste kjente pris:
230,-
Frakt og levering
Beskrivelse
Hegarty on Advertising. First published by Thames & Hudson in 2011, this is a book that no creative professional should be without. Written by one of the world’s leading advertising men, it contains over four decades of wisdom and insight from the man who put Nick Kamen into a laundrette for Levi Strauss and gave Audi the immortal ‘Vorsprung durch Technik’, among many, many other highly successful campaigns for major brands. This revised and expanded edition discusses the changes that have taken place in the advertising industry and Hegarty’s own career since the original book was first published in 2011. One new section – ‘Why I’m now parking my ideas in a garage’ – discusses Hegarty’s new company, The Garage. In the other new section – ‘From Unilever to the UN via a llama’ – Hegarty talks predominantly about the ad he did for the UN’s ‘Global Goals for their Sustainable Development’ campaign. Forfattere: John Hegarty Utgave: ukjent Språk: Engelsk Sidetall: 232 ISBN: 9780500293638 Vekt: 870 g Forla Innbindin Innbundet Utgitt: 2017 Veil. pris: 0 kr Kategori: Bøker

Produktinformasjon

Oppdag kreativiteten med Hegarty on Advertising: Turning Intelligence into Magic

Er du en kreativ sjel som ønsker å forstå magien bak effektiv reklame? Da må du få tak i Hegarty on Advertising! Dette mesterverket av John Hegarty, en av verdens mest anerkjente reklameguruer, er fylt med over fire tiår av uvurderlig visdom og innsikt. Kan du forestille deg å lære fra mannen som skapte ikoniske kampanjer for merker som Levi Strauss og Audi? Vel, nå har du sjansen!

Hva du kan forvente fra denne boken

  • Oppdatert Innhold: Den reviderte og utvidede utgaven diskuterer viktige endringer i reklamebransjen siden den første utgivelsen i 2011.
  • Nyeste Strategier: Med seksjoner som "Hvorfor jeg nå parkerer ideene mine i et garasje", lærer du om Hegartys nye satsing, The Garage.
  • Inspirerende Eksempler: Hegarty tar deg med på en reise fra Unilever til FN, inkludert morsomme og tankevekkende anekdoter.
  • Bokdetaljer: 232 sider med fyldig innhold, på engelsk, innbundet, utgitt i 2017.

En må-ha for alle kreative

Denne boken passer for alle fra studenter til erfarne profesjonelle. Med sine lettfattelige, men dyptgående analyser, gir Hegarty on Advertising deg verktøyene til å omforme dine ideer til magiske reklamekampanjer. Hvordan kan du bruke Hegartys metoder i din egen kreativitet? Svaret ligger mellom sidene i denne boken!

Tekniske spesifikasjoner

  • Forfatter: John Hegarty
  • Språk: Engelsk
  • ISBN: 9780500293638
  • Vekt: 870 g
  • Utgave: Innbundet

Ikke vent med å berike din kreative reise! Skaff deg din kopi av Hegarty on Advertising: Turning Intelligence into Magic i dag, og bli inspirert til å tenke utenfor boksen!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnHegarty on Advertising Turning Intelligence into Magic
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 230,- den billigste prisen for Hegarty on Advertising Turning Intelligence into Magic blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
230,-
Gjennomsnittspris:
230,-
Høyeste pris:
230,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Ikke tilgjengelig