Media Engagement Av Peter (Lund University Sweden) Dahlgren, Annette (Lund University Sweden) Hill

Media Engagement Av Peter (Lund University Sweden) Dahlgren, Annette (Lund University Sweden) Hill

Written with media students in mind, this accessible book provides both students and researchers with a new perspective on how to research engagement, not as a metric but as a marker of power relations. This book navigates the reader through a tighter analytical notion of engagement within an under......
fra 399,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>Written with media students in mind, this accessible book provides both students and researchers with a new perspective on how to research engagement, not as a metric but as a marker of power relations. </P><P>This book navigates the reader through a tighter analytical notion of engagement within an understanding of media, culture and democracy. Dahlgren and Hill offer a new definition of engagement as an energising internal force, and as such a powerful means to further human agency. From this definition, the book builds a generative theory of engagement as a nexus of relations we make and break with media on a daily basis, with examples from political activism, news and disinformation, and the global pandemic. Dahlgren and Hill identify five parameters of engagement in order to understand the relations we have with media across changing public and mediated spheres. This new perspective offers students and researchers pathways for investigating the meaning of me
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Written with media students in mind, this accessible book provides both students and researchers with a new perspective on how to research engagement, not as a metric but as a marker of power relations. This book navigates the reader through a tighter analytical notion of engagement within an understanding of media, culture and democracy. Dahlgren and Hill offer a new definition of engagement as an energising internal force, and as such a powerful means to further human agency. From this definition,the bookbuilds a generative theory of engagement as a nexus of relations we make and break with media on a daily basis, with examples from political activism, news and disinformation, and the global pandemic.Dahlgren and Hillidentify five parameters of engagement in order to understand the relations we have with media across changing public and mediated spheres. This new perspective offers students and researchers pathways for investigating the meaning of media engagement as a resource for living.It will be particularly useful for undergraduate courses on media audiences and publics, political communication and democracy, media and cultural theory, journalism, and for media, communication and sociology studies more broadly.

Produktinformasjon

Oppdag kraften i Media Engagement Av Peter Dahlgren og Annette Hill

Er du nysgjerrig på hva true media engagement virkelig betyr? I boka Media Engagement Av Peter (Lund University Sweden) Dahlgren, Annette (Lund University Sweden) Hill, får du et unikt innblikk i hvordan man kan forske på engasjement, ikke bare som et tall, men som et viktig markeringspunkt for maktforhold i samfunnet. Denne boken er spesielt designet for mediestudenter og forskere som ønsker å dykke dypere inn i dette fascinerende feltet.

En ny vinkling på medieengasjement

Boken vurderer engasjement som en energiserende kraft, noe som gir leseren et nytt perspektiv på hvordan vi interagerer med media i hverdagen. Ved å tilby en ny definisjon av engasjement, bygger Dahlgren og Hill opp en teori om relasjoner vi skaper og bryter med media, med eksempler fra:

  • Politisk aktivisme
  • Nyheter og desinformasjon
  • Den globale pandemien

Fem parametere for å forstå medieforhold

I tillegg identifiserer forfatterne fem viktige parametere for å navigere i komplekse relasjoner vi har med media, noe som er essensielt i dagens samfunn hvor mediene spiller en avgjørende rolle i både kultur og demokrati.

En ressurs for studenter og forskere

Med sitt tilgjengelige språk og dypdegående analyse, vil Media Engagement være en uvurderlig ressurs for:

  • Undergroundkurs innen mediefag og publikum
  • Politisk kommunikasjon og demokrati
  • Kulturteori
  • Journalistikk
  • Medie- og kommunikasjonsstudier

Ikke la denne muligheten gå fra deg! Utforsk Media Engagement Av Dahlgren og Hill i dag og se hvordan boken kan gi deg verktøyene du trenger for å forstå medienes rolle i vår hverdag.

Spesifikasjon

Generelt
SpråkEngelsk
Sett
Nei
TypPapirbøker
FormatPaperback

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 399,- den billigste prisen for Media Engagement Av Peter (Lund University Sweden) Dahlgren, Annette (Lund University Sweden) Hill blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
399,-
Gjennomsnittspris:
399,-
Høyeste pris:
399,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig