Hoover Stewart M. Religion in the Media Age
ny

Hoover Stewart M. Religion in the Media Age

Looking at the everyday interaction of religion and media in our cultural lives, Hoover’s new book is a fascinating assessment of the state of modern religion. Recent years have produced a marked turn away from institutionalized religions towards more autonomous, individual forms of the search for spiritual meaning. Film, tel......
fra 210,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Brukt
Frakt og levering

Produktinformasjon

Oppdag *Hoover Stewart M. Religion in the Media Age*

*Hoover Stewart M. Religion in the Media Age* er en banebrytende bok som utforsker hvordan religion og media smelter sammen i vår moderne kultur. Med en dyptgående analyse gir forfatteren, Stewart M. Hoover, et fascinerende blikk på hvordan mediene former og utfordrer vår oppfatning av spiritualitet.

Hva handler boka om?

  • Bokdetaljer:
  • Sidetall: 352
  • Språk: Engelsk
  • ISBN: 9780415314237
  • Vekt: 544 g
  • Utgivelsesår: 2006
  • Forlag: Taylor & Francis
  • Innbinding: Heftet

Hvorfor lese *Religion in the Media Age*?

Enten du er en akademisk interessert leser, religionshistoriker eller bare nysgjerrig på hvordan mediene påvirker vårt spirituelle liv, vil denne boken gi deg uvurderlig innsikt. Utforsk de mange lagene av religiøse uttrykk i den moderne verden og oppdag hva det betyr for deg!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnHoover Stewart M. Religion in the Media Age
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 210,- den billigste prisen for Hoover Stewart M. Religion in the Media Age blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste religion, historie og filosofi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.