
Hvorfor kjøper vi? : om forbruk og reklame, Veldig pen bok / som ny
Hvorfor kjøper vi? : om forbruk og reklame. Boken drøfter ulike teoretiske perspektiver på markedskommunikasjon og forbruk. Forfatteren trekker veksler på fag som sosiologi og sosialantropologi i en fremstilling som også gir praktiske eksempler. Boken er spesielt skrevet for studenter innenfor de økonomisk-administrative utda......
fra 99,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Hvorfor kjøper vi? : om forbruk og reklame. Boken drøfter ulike teoretiske perspektiver på markedskommunikasjon og forbruk. Forfatteren trekker veksler på fag som sosiologi og sosialantropologi i en fremstilling som også gir praktiske eksempler. Boken er spesielt skrevet for studenter innenfor de økonomisk-administrative utdanningene, men er også egnet for andre samfunnsvitenskapelige fag der forbruk og forbrukersamfunnet er et tema. Har litteraturliste og stikkordregister. Forfattere: Trond Blindheim Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 226 ISBN: 9788279351030 Vekt: 0 g Forla Abstrakt Forlag A/S Innbindin Heftet Utgitt: 2003 Veil. pris: 328 kr Kategori: Økonomi, administrasjon, markedsføring
Topplisten: Abstrakt Forlag A/S Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Hvorfor kjøper vi? : om forbruk og reklame, Veldig pen bok / som ny |
Merke | Abstrakt Forlag A/S |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 99,- den billigste prisen for Hvorfor kjøper vi? : om forbruk og reklame, Veldig pen bok / som ny blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
How Business Storytelling WorksSzycher¿s Practical Handbook of Entrepreneurship and InnovationCreative Project ManagementLearned Excellence
AAT Financial Accountin Preparing Financial StatementsDecoding Economic CrisesBe the OneAfrican Financial Ecosystem
Global Perspectives on Green HRMReflections on the Case for Audit ReformHvordan organisasjoner fungererManaging Voluntary Sport Organizations