I andres brød: strategisk informasjonsjournalistikk, virksomhetskommunikasjon og public relations, Veldig pen bok / som ny

I andres brød: strategisk informasjonsjournalistikk, virksomhetskommunikasjon og public relations, Veldig pen bok / som ny

I andres brød: strategisk informasjonsjournalistikk, virksomhetskommunikasjon og public relations. I andres brød gir en teoretisk innføring i kommunikasjonsfaget og fungerer samtidig som en praktisk håndbok i et fag som er på frammarsj i Norge. Profesjonell kommunikasjon er et nytt fag, hvor det ikke lenger er tilstrekkelig b......
fra 199,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
I andres brød: strategisk informasjonsjournalistikk, virksomhetskommunikasjon og public relations. I andres brød gir en teoretisk innføring i kommunikasjonsfaget og fungerer samtidig som en praktisk håndbok i et fag som er på frammarsj i Norge. Profesjonell kommunikasjon er et nytt fag, hvor det ikke lenger er tilstrekkelig bare å være teknisk dyktig - man skal i tillegg også fylle rollen som kommunikasjonsstrateg og sjeftaktiker i samarbeid og dialog med ledelse, medarbeidere og kunder.Boken består av tre hoveddeler: En del om å arbeide med kommunikasjon, et spennende fag i kraftig vekst En kunnskapsdel som gir en enkel teoretisk innføring i ledelse, organisering og moderne kommunikasjon En praksisdel med modeller, sjekklister og eksempler Boken er tilpasset norske forhold av Pål B. Horsle. Han har erfaring som redaktør- og informasjonssjef, leder av rådgivningsavdelingen i Statens informasjonstjeneste, høyskolelektor på BI og styremedlem i European Public Relations Education and Research Association (EUPRERA). Forfattere: Torgeir Ulshagen, Jens Otto Kjær Hansen Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 335 ISBN: 9788276346909 Vekt: 605 g Forla Høyskoleforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2006 Veil. pris: 0 kr
I andres brød: strategisk informasjonsjournalistikk, virksomhetskommunikasjon og public relations, Pent brukt bok med markeringer
I andres brød: strategisk informasjonsjournalistikk, virksomhetskommunikasjon og public relations, Pent brukt bok med markeringer
Siste kjente pris:
199,-
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
I andres brød: strategisk informasjonsjournalistikk, virksomhetskommunikasjon og public relations. I andres brød gir en teoretisk innføring i kommunikasjonsfaget og fungerer samtidig som en praktisk håndbok i et fag som er på frammarsj i Norge. Profesjonell kommunikasjon er et nytt fag, hvor det ikke lenger er tilstrekkelig bare å være teknisk dyktig - man skal i tillegg også fylle rollen som kommunikasjonsstrateg og sjeftaktiker i samarbeid og dialog med ledelse, medarbeidere og kunder.Boken består av tre hoveddeler: En del om å arbeide med kommunikasjon, et spennende fag i kraftig vekst En kunnskapsdel som gir en enkel teoretisk innføring i ledelse, organisering og moderne kommunikasjon En praksisdel med modeller, sjekklister og eksempler Boken er tilpasset norske forhold av Pål B. Horsle. Han har erfaring som redaktør- og informasjonssjef, leder av rådgivningsavdelingen i Statens informasjonstjeneste, høyskolelektor på BI og styremedlem i European Public Relations Education and Research Association (EUPRERA). Forfattere: Torgeir Ulshagen, Jens Otto Kjær Hansen Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 335 ISBN: 9788276346909 Vekt: 605 g Forla Høyskoleforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2006 Veil. pris: 0 kr
I andres brød: strategisk informasjonsjournalistikk, virksomhetskommunikasjon og public relations, Pent brukt bok med markeringer
I andres brød: strategisk informasjonsjournalistikk, virksomhetskommunikasjon og public relations, Pent brukt bok med markeringer
Siste kjente pris:
199,-
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
I andres brød: strategisk informasjonsjournalistikk, virksomhetskommunikasjon og public relations. I andres brød gir en teoretisk innføring i kommunikasjonsfaget og fungerer samtidig som en praktisk håndbok i et fag som er på frammarsj i Norge. Profesjonell kommunikasjon er et nytt fag, hvor det ikke lenger er tilstrekkelig bare å være teknisk dyktig - man skal i tillegg også fylle rollen som kommunikasjonsstrateg og sjeftaktiker i samarbeid og dialog med ledelse, medarbeidere og kunder.Boken består av tre hoveddeler: En del om å arbeide med kommunikasjon, et spennende fag i kraftig vekst En kunnskapsdel som gir en enkel teoretisk innføring i ledelse, organisering og moderne kommunikasjon En praksisdel med modeller, sjekklister og eksempler Boken er tilpasset norske forhold av Pål B. Horsle. Han har erfaring som redaktør- og informasjonssjef, leder av rådgivningsavdelingen i Statens informasjonstjeneste, høyskolelektor på BI og styremedlem i European Public Relations Education and Research Association (EUPRERA). Forfattere: Torgeir Ulshagen, Jens Otto Kjær Hansen Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 335 ISBN: 9788276346909 Vekt: 605 g Forla Høyskoleforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2006 Veil. pris: 0 kr

Produktinformasjon

Oppdag Hemmelighetene Bak Kommunikasjon med "I andres brød: strategisk informasjonsjournalistikk"

Er du klar til å ta kommunikasjonen din til neste nivå? "I andres brød: strategisk informasjonsjournalistikk, virksomhetskommunikasjon og public relations" er den perfekte guiden for deg som ønsker å navigere i det dynamiske landskapet av profesjonell kommunikasjon. Utgitt av Høyskoleforlaget, denne boken er nesten som ny og tilbyr et friskt perspektiv på faget.

En Uunnværlig Håndbok for Kommunikasjonsstrategier

Boken er strukturert i flere deler, noe som gjør den til både en teoretisk innføring og en praktisk håndbok. Her er hva du kan forvente:

  • Arbeid med kommunikasjon: Lær hvordan du håndterer kommunikasjon effektivt i en moderne kontekst.
  • Kunnskapsdel: Få innsikt i ledelse, organisering og moderne kommunikasjonsmetoder.
  • Praksisdel: Bruk modeller, sjekklister og eksempler for å implementere det du har lært.

Forfatterens Bakgrunn

Med forfattere som Torgeir Ulshagen og Jens Otto Kjær Hansen, kan du være trygg på at innholdet er både dyptgående og relevant. Pål B. Horsle, som har omfattende erfaring som redaktør og informasjonssjef, har tilpasset boken til norske forhold, noe som gir den ekstra verdi i vår unike hverdag.

Produktdetaljer som Betyr Noe

Boken inneholder:

  • Språk: Norsk (Bokmål)
  • Sidetall: 335
  • ISBN: 9788276346909
  • Vekt: 605 g
  • Innbinding: Heftet
  • Utgivelsesår: 2006

Med sin tilnærming til organisasjonskommunikasjon og public relations, er "I andres brød" et must-have for alle som ønsker å bli bedre kommunikatorer. Så, er du klar til å ta steget inn i en verden av strategisk informasjon og kommunikasjon? Denne boken kan bli din nye beste venn på reisen!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnI andres brød: strategisk informasjonsjournalistikk, virksomhetskommunikasjon og public relations, Veldig pen bok / som ny
MerkeHøyskoleforlaget

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 199,- den billigste prisen for I andres brød: strategisk informasjonsjournalistikk, virksomhetskommunikasjon og public relations, Veldig pen bok / som ny blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Fallende
Laveste pris:
199,-
Gjennomsnittspris:
200,-
Høyeste pris:
230,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Ikke tilgjengelig