Public Relations And Social Theory

Public Relations And Social Theory

Public Relations and Social Theory: Key Figures, Concepts and Developments broadens the theoretical scope of public relations studies by applying the work of a group of prominent social theorists to make sense of the practice. The volume focuses on the work of key social theorists, including Max Weber, Karl Marx, John Dewey,......
fra 699,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P><EM>Public Relations and Social Theory: Key Figures, Concepts and Developments</EM> broadens the theoretical scope of public relations studies by applying the work of a group of prominent social theorists to make sense of the practice. The volume focuses on the work of key social theorists, including Max Weber, Karl Marx, John Dewey, J¿rgen Habermas, Niklas Luhmann, Michel Foucault, Ulrich Beck, Pierre Bourdieu, Anthony Giddens, Robert Putnam, Erving Goffman, Peter L. Berger, Gayatri Chakravorty Spivak, Bruno Latour, Dorothy Smith, Zygmunt Bauman, Harrison White, John W. Meyer, Luc Boltanski and Chantal Mouffe. Each chapter is devoted to an individual theorist, providing an overview of that theorist¿s key concepts and contributions, and exploring how these can be applied to public relations as a practice. Each chapter also includes a box giving a short and concise presentation of the theorist, along with recommendation of key works and secondary literature.</P><P></P><B><P></B>&nbsp
Frakt og levering
Beskrivelse
Public Relations and Social Theory: Key Figures, Concepts and Developments. Public Relations and Social Theory: Key Figures, Concepts and Developments broadens the theoretical scope of public relations studies by applying the work of a group of prominent social theorists to make sense of the practice. The volume focuses on the work of key social theorists, including Max Weber, Karl Marx, John Dewey, Jürgen Habermas, Niklas Luhmann, Michel Foucault, Ulrich Beck, Pierre Bourdieu, Anthony Giddens, Robert Putnam, Erving Goffman, Peter L. Berger, Gayatri Chakravorty Spivak, Bruno Latour, Dorothy Smith, Zygmunt Bauman, Harrison White, John W. Meyer, Luc Boltanski and Chantal Mouffe. Each chapter is devoted to an individual theorist, providing an overview of that theorist’s key concepts and contributions, and exploring how these can be applied to public relations as a practice. Each chapter also includes a box giving a short and concise presentation of the theorist, along with recommendation of key works and secondary literature. Forfattere: Utgave: ukjent Språk: Engelsk Sidetall: 454 ISBN: 9781138281301 Vekt: 635 g Forla Innbindin Heftet Utgitt: 2018 Veil. pris: 0 kr Kategori: Bøker

Produktinformasjon

Utforsk 'Public Relations And Social Theory'

Er du på jakt etter en dyptgående forståelse av forholdet mellom offentlig relasjon og samfunnsteori? Boken Public Relations And Social Theory er en uvurderlig kilde som utvider de teoretiske rammeverkene innenfor offentlige relasjoner ved å utforske arbeidet til prominente samfunnsteoretikere. Her finner du nøkkeltanker og konsepter som gir deg innsikt i hvordan teori og praksis møtes.

Hvorfor velge 'Public Relations And Social Theory'?

  • Omfattende dekning: Boken tar for seg verkene til viktige tenkere som Max Weber, Karl Marx og Michel Foucault. Hver teoribygger får sitt eget kapittel, som gir en kortfattet oversikt over deres sentrale begreper og bidrag.
  • Praktisk anvendelse: For hver teori utforskes anvendelsen av konseptene i den virkelige verden av offentlig relasjon, og gir leserne verktøy for å forstå og implementere teoriene i praktisk arbeid.
  • Visuelle hjelpemidler: Hvert kapittel inneholder informative bokser som gir en komprimert oversikt over hver teoretiker, samt anbefalinger for videre lesning.
  • Språk og tilgjengelighet: Utgitt på engelsk, med 454 sider fylt av kunnskap, gjør boken tilgjengelig for forskere, studenter og praktiserende profesjonelle i feltet.

Detaljer om Produktet

  • Forfattere: Flere bidragsytere fra akademia.
  • Utgave: Ukjent.
  • ISBN: 9781138281301.
  • Vekt: 635 g.
  • Format: Heftet.
  • Utgivelsesår: 2018.
  • Kategori: Bøker – Samfunnsvitenskap / Offentlig relasjon.

Ikke gå glipp av sjansen til å utvide dine perspektiver innen offentlig relasjon med Public Relations And Social Theory. Enten du er en student, akademiker eller en profesjonell som jobber med PR, vil denne boken være en viktig del av biblioteket ditt!

Spesifikasjon

Generelt
SpråkEngelsk
Sett
Nei
SjangerBusinesslitteratur, Økonomi og jus
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 699,- den billigste prisen for Public Relations And Social Theory blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
637,-
Gjennomsnittspris:
637,-
Høyeste pris:
637,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig