Implicative Marketing Av Florence (Audencia Business School France) Touze

Implicative Marketing Av Florence (Audencia Business School France) Touze

This book is a manifesto for responsible marketing. Taking a critical look at marketing practices of the last 50 years, it explains why they have led to an ethical stalemate and sometimes even a business impasse.Exposed to such practices, consumers have grown tired of meaningless offers coupled with the destruction of value a......
fra 279,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>This book is a manifesto for responsible marketing. Taking a critical look at marketing practices of the last 50 years, it explains why they have led to an ethical stalemate and sometimes even a business impasse.</P><P></P><P>Exposed to such practices, consumers have grown tired of meaningless offers coupled with the destruction of value as prices are driven down. As a result, today¿s marketing professionals find themselves in the firing line of a combat focused on greater social responsibility and environmental sustainability. Thanks to new ways of understanding consumers and branding, this book suggests how such a challenge can be met. Through the presentation of experiences, studies and concrete cases, the reader gains a tangible, fresh perspective on marketin a new global, responsible, creative and collaborative model that helps respect sustainable consumption.</P><I><P></P><P>Implicative Marketing </I>presents a paradigm shift, one that will be of considerable interest not ju
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
This book is a manifesto for responsible marketing. Taking a critical look at marketing practices of the last 50 years, it explains why they have led to an ethical stalemate and sometimes even a business impasse.Exposed to such practices, consumers have grown tired of meaningless offers coupled with the destruction of value as prices are driven down. As a result, today’s marketing professionals find themselves in the firing line of a combat focused on greater social responsibility and environmental sustainability. Thanks to new ways of understanding consumers and branding, this book suggests how such a challenge can be met. Through the presentation of experiences, studies and concrete cases, the reader gains a tangible, fresh perspective on marketin a new global, responsible, creative and collaborative model that helps respect sustainable consumption.Implicative Marketing presents a paradigm shift, one that will be of considerable interest not just to academics and their students, but also to marketing practitioners.

Produktinformasjon

Oppdag Implicative Marketing Av Florence fra Audencia Business School

Er du klar for å ta et dypdykk i fremtidens markedsføring? Implicative Marketing Av Florence (Audencia Business School France) Touze er mer enn bare en bok; det er et manifest for en ansvarlig og etisk tilnærming til markedsføring. Med en kritisk analyse av de siste 50 år med markedsføringspraksis, avslører den hvordan vi havnet i en etisk blindgate.

Hva du kan forvente av denne banebrytende boken

  • Kritisk innhold: Boken tar for seg veksten av uinspirerende tilbud og verdiforringelse i markedsføringen.
  • Ansvarlighet i fokus: Finn ut hvordan dagens markedsførere må navigere i en verden hvor sosialt ansvar og miljømessig bærekraft står i sentrum.
  • Innovative perspektiver: Gjennom erfaringer, studier og konkrete eksempler presenteres en ny, ansvarlig og kreativ modell for markedsføring.
  • Leserens perspektiv: Du vil få en oppfriskende forståelse av hva som kreves for å møte utfordringene innen bærekraftig forbruk.

Fordeler med å lese Implicative Marketing

Ved å dykke inn i Implicative Marketing vil du oppdage:

  • Praktiske strategier for å bli en mer etisk markedsfører.
  • Hvordan forstå og engasjere moderne forbrukere på en meningsfull måte.
  • Innsikt i globalt samarbeid og kreative løsninger for utfordringene i bransjen.

Med et inspirerende format som kombinerer teori med praktiske eksempler, gir Implicative Marketing Av Florence deg verktøyene du trenger for å "tenke utenfor boksen" i markedsføringsverdenen. Er du klar til å bli en del av endringen? Begynn reisen din mot ansvarlig markedsføring i dag!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnImplicative Marketing For a Sustainable Economy
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 279,- den billigste prisen for Implicative Marketing Av Florence (Audencia Business School France) Touze blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
279,-
Gjennomsnittspris:
279,-
Høyeste pris:
279,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig