Ingen rom, ingen valgmuligheter, ingen jobber, ingen logo: med merkevareterroristene i siktet, Pent brukt bok

Ingen rom, ingen valgmuligheter, ingen jobber, ingen logo: med merkevareterroristene i siktet, Pent brukt bok

Ingen rom, ingen valgmuligheter, ingen jobber, ingen logo: med merkevareterroristene i siktet. I No Logo avdekker Naomi Klein sviket mot informasjonsalderens sentrale løfter: valg, interaktivitet og økt frihet. Boka er på en gang kulturell analyse, politisk manifest, sosiologisk avhandling og designhistorie. På en levende måt......
fra 150,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Ingen rom, ingen valgmuligheter, ingen jobber, ingen logo: med merkevareterroristene i siktet. I No Logo avdekker Naomi Klein sviket mot informasjonsalderens sentrale løfter: valg, interaktivitet og økt frihet. Boka er på en gang kulturell analyse, politisk manifest, sosiologisk avhandling og designhistorie. På en levende måte fremstiller Naomi Klein den økende aktivistiske motstanden mot globaliseringen. Hun forklarer hvorfor noen av de mest berømte merkene plutselig befinner seg i feil ende av en sprayboks, en hackeoperasjon, eller en internasjonal kampanje mot storkonsernene, og viser hvorfor så mange unge går ut på gata og krever en mer rettferdig verden. Forfattere: Naomi Klein Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 0 ISBN: 9788249500598 Vekt: 970 g Forla Desember Innbindin Innbundet Utgitt: 2001 Veil. pris: 0 kr Kategori: Bøker

Produktinformasjon

Ingen rom, ingen valgmuligheter, ingen jobber, ingen logo: med merkevareterroristene i siktet. I No Logo avdekker Naomi Klein sviket mot informasjonsalderens sentrale løfter: valg, interaktivitet og økt frihet. Boka er på en gang kulturell analyse, politisk manifest, sosiologisk avhandling og designhistorie. På en levende måte fremstiller Naomi Klein den økende aktivistiske motstanden mot globaliseringen. Hun forklarer hvorfor noen av de mest berømte merkene plutselig befinner seg i feil ende av en sprayboks, en hackeoperasjon, eller en internasjonal kampanje mot storkonsernene, og viser hvorfor så mange unge går ut på gata og krever en mer rettferdig verden. Forfattere: Naomi Klein Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 0 ISBN: 9788249500598 Vekt: 970 g Forla Desember Innbindin Innbundet Utgitt: 2001 Veil. pris: 0 kr Kategori: Bøker

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnIngen rom, ingen valgmuligheter, ingen jobber, ingen logo: med merkevareterroristene i siktet, Pent brukt bok
MerkeDesember

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 150,- den billigste prisen for Ingen rom, ingen valgmuligheter, ingen jobber, ingen logo: med merkevareterroristene i siktet, Pent brukt bok blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
150,-
Gjennomsnittspris:
150,-
Høyeste pris:
150,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Tilgjengelig