Innovasjonsledelse Av Martin Gjelsvik

Innovasjonsledelse Av Martin Gjelsvik

Boken gir inngående beskrivelser og analyser av radikale innovasjoner og interne innovasjonsprosesser i bestående foretak, og følger innovasjonene fra ideene oppstår til de implementeres og markedsføres. Den bygger på en kombinasjon av forfatterens forskning og en bred gjennomgang av eksisterende, forskningsbasert innovasjons......
fra 629,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Boken gir inngående beskrivelser og analyser av radikale innovasjoner og interne innovasjonsprosesser i bestående foretak, og følger innovasjonene fra ideene oppstår til de implementeres og markedsføres. Den bygger på en kombinasjon av forfatterens forskning og en bred gjennomgang av eksisterende, forskningsbasert innovasjonslitteratur. Forfatteren definerer innovasjoner bredt: både som produkt- og tjenesteutvikling og endringer av forretningsmodeller, organisering og strategi. Kombinasjonen av relevant teori og beskrivelser av god praksis gir innsikt i hvordan organisasjonen kan legge til rette for kreative, omfattende innovasjonsprosesser, og hvordan slike prosesser kan koples til bedriftenes strategiutvikling. Boken passer for studenter ved høgskoler og universiteter i fagene entreprenørskap, endringsledelse og strategi, og for ledere i offentlig virksomhet og privat næringsliv. Martin Gjelsvik har doktorgrad i strategi og ledelse fra Norges Handelshøyskole, og har vært forskningsleder ved International Research Institute of Stavanger de ti siste årene. Han praktiserer sine kunnskaper gjennom flere styreverv, blant annet som styreleder i Skagenfondene.
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Boken gir inngående beskrivelser og analyser av radikale innovasjoner og interne innovasjonsprosesser i bestående foretak, og følger innovasjonene fra ideene oppstår til de implementeres og markedsføres. Den bygger på en kombinasjon av forfatterens forskning og en bred gjennomgang av eksisterende, forskningsbasert innovasjonslitteratur. Forfatteren definerer innovasjoner bredt: både som produkt- og tjenesteutvikling og endringer av forretningsmodeller, organisering og strategi. Kombinasjonen av relevant teori og beskrivelser av god praksis gir innsikt i hvordan organisasjonen kan legge til rette for kreative, omfattende innovasjonsprosesser, og hvordan slike prosesser kan koples til bedriftenes strategiutvikling.Boken passer for studenter ved høgskoler og universiteter i fagene entreprenørskap, endringsledelse og strategi, og for ledere i offentlig virksomhet og privat næringsliv.Martin Gjelsvik har doktorgrad i strategi og ledelse fra Norges Handelshøyskole, og har vært forskningsleder ved International Research Institute of Stavanger de ti siste årene. Han praktiserer sine kunnskaper gjennom flere styreverv, blant annet som styreleder i Skagenfondene.

Produktinformasjon

Oppdag Innovasjonsledelse Av Martin Gjelsvik

Dykk inn i en verden av innovasjon med boken Innovasjonsledelse Av Martin Gjelsvik, hvor du får en grundig og innsiktsfull forståelse av radikale innovasjoner og hvordan disse kan forbedre eksisterende forretningsmodeller. Gjelsvik kombinerer sin omfattende forskning med en bred analyse av innovasjonslitteratur for å gi deg verktøyene du trenger for å navigere i dagens dynamiske forretningslandskap.

Hva kan du forvente?

  • Detaljerte analyser: Boken utforsker både produkt- og tjenesteinnovasjon, samt endringer i forretningsstrategi og organisasjon.
  • Kreativ prosess: Lær hvordan du kan legge til rette for kreative innovasjonsprosesser i din egen organisasjon.
  • Strategisk tilknytning: Få innsikt i hvordan innovasjon kan knyttes til strategiutvikling for å maksimere resultater.
  • Relevant teori og praksis: Boken kombinerer teori med praktiske eksempler fra virkelige situasjoner.

Hvem bør lese Innovasjonsledelse?

Enten du er student i fag som entreprenørskap, endringsledelse eller strategi, eller en leder i enten offentlig eller privat sektor, vil denne boken være et uvurderlig verktøy for å forstå og implementere innovative prosesser. Gjelsvik er en erfaren akademiker og praktiker, med en doktorgrad i strategi og ledelse fra Norges Handelshøyskole, samt erfaring fra styreverv i viktige organisasjoner.

Konklusjon

Ikke gå glipp av muligheten til å lære fra en av Norges ledende eksperter innen innovasjonsledelse. Innovasjonsledelse Av Martin Gjelsvik gir deg alt du trenger for å drive innovasjon i din organisasjon, fra teori til praktisk anvendelse. Bestill din kopi i dag og ta det første skrittet mot å bli en mester innen innovasjon!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnInnovasjonsledelse av Martin Gjelsvik
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 629,- den billigste prisen for Innovasjonsledelse Av Martin Gjelsvik blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Fallende
Laveste pris:
551,-
Gjennomsnittspris:
594,-
Høyeste pris:
689,-
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig